celeron 1700-1800 mnz??
Fra : ALLAN-HEIDI

Dato : 28-07-02 07:29

hej jeg står og er lige ved at købe ny processer,og hvilken skal jeg vælge
når det er imellem .
celeron 1700mhz .128kb. fsb400mhz.
celeron 1800mhz . 256kb . fsb 100mhz.
hvilken er bedst og hvorfor.
jeg har endnu ikke bestemt hvilken mb jeg skal havde.

Heidi & Allan
kongerslev
Email:: aht@tdcadsl.dk

Fra : jørgen

Dato : 28-07-02 08:27

Det må være en fejl der findes så hvidt jeg ved ikke en 1.8 ghz celeron med
en fsb på 100 den er på 400
men hvis der var en sådan skulle du helt klart vælge den på 400 fsb

Fra : ALLAN-HEIDI

Dato : 29-07-02 20:52

jo på edb priser er der en celeron 1.8ghz med en fsb på 100 hvis det altså
passer

Heidi & Allan
kongerslev
Email:: aht@tdcadsl.dk