Købes Bundkort.socket 7/super
Fra : Rio

Dato : 26-07-02 18:34

Hej.
Bundkort købes til en Cel.533 - socket 7 og 1 super socket 7 Cel 300 plll

rio
edvina@get2net.dk

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 26-07-02 19:21

Rio skrev bl.a.:

> Hej.
> Bundkort købes til en Cel.533 - socket 7 og 1 super socket 7 Cel
> 300 plll

Sprøg hellere i news:dk.marked.privat.edb.bundkort+cpu nu der er grupper
specielt til køb og salg.

--
Lars

Ny i nyhedsgrupperne? http://usenet.dk/

Fra : Morten Dybdal

Dato : 26-07-02 19:22

Rio wrote:
> Hej.
> Bundkort købes til en Cel.533 - socket 7 og 1 super socket 7 Cel 300 plll

Foruden at du poster i en forkert gruppe, så er der ingen af de CPU'er
nu nævner som passer i socket 7.

--
Morten Dybdal

Fra : Rio

Dato : 29-07-02 02:37

Nå ja men hvad skulle den så passe til de sad i et socket 7 / super socket 7
MB ??????

Rio

Fra : Morten Dybdal

Dato : 29-07-02 14:44

Rio wrote:
> Nå ja men hvad skulle den så passe til de sad i et socket 7 / super socket 7
> MB ??????

Socket7: Pentium, K6, Cyrix Pxxx+
Super socket7: K6-2, K6-3, Cyrix 6x86.

--
Morten Dybdal

Fra : Frank Andersen

Dato : 30-07-02 20:26

Det hedder socket 370 jeg ved ikke hvorfor den nogle gange også bliver kaldt
FCPGA, men den ligner godt nok socket 7

Frank