a7v333 problemer
Fra : H.O.T

Dato : 26-07-02 13:41

Jeg har lige købt et a7v333 mb, og havde i forvejen en amd 1800xp.....Mit
problem er, at når jeg prøver at startet maskinen op, så sker der
intet....Køleren køre, og jeg høre de klik fra harddisken som normalt
kommer.....Men der kommer intet op på skærmen.......Grafikkortet er et
geforce 2 mx 400, agp.... Kortet virker i en anden com, ligesom alle andre
dele gør....
Er der noget jeg kan have overset i opsætningen på selve mb??????
Er der et sted hvor man kan clear biosen?????
Duer grafikkortet simpel hen ikke til mbét????
Kom med nogle gode råd, jeg er ved at blibe drevet til vanvid...

Henrik

Fra : Razer

Dato : 26-07-02 16:51

"H.O.T" <h.rasmussen@telia.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Duer grafikkortet simpel hen ikke til mbét????
> Kom med nogle gode råd, jeg er ved at blibe drevet til vanvid...

Hmm. Hvordan har din cpu det???
Det lyder ret meget som om din XP 1800 er stået af, evt pga. du har chippet
kernen da du satte køleren på.
Tag køleren af og check alle sider og hjørner for fysiske fejl.

Mvh. Thomas

Fra : H.O.T

Dato : 26-07-02 16:58

"Razer" <plasmafusionFjernDette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mvh. Thomas
>
> Cpuen har det helt fint......Har brændt en af, så jeg er meget opmærksom
når jeg sætter den i......
Henrik