Klimax hos "Max film". Højdepunkt i kærlig~
Fra : Bo Warming

Dato : 28-07-02 12:36

Klimax hos "Max film". Højdepunkt i kærlighed pr drømmeindustri.

Der var engang.... i mine forældres barndom .... da gummi var usikkert og
fattigfolk leverede "spejlæg på maven", altså afbrudt samleje, for ikke at
skulle giftes med en gravid tøs.

Men midnats-porn på Københavnerkanalen har genoplivet dette molbo-scenarie.

Når fyren kommer så sammenklipper de optagelser af to udløsninger, så det
bliver en kæmpeklat, og den falder på baller, mave eller det smukke
dukkefjæs. Evt gør han sig færdig (efter at alle huller har været i brug)
med modellens rosenkind som baggrund for pikhovedet, og han drejer klattens
bane så den smukke kind besudles, og hun stønner taknemligt, som var hun
tørstig og fik læskedrik i munden.

Engang jeg ventede på at pigen på en massaeklinik blev ledig, havde de glemt
at skrue op for baggrunds-mozakken så jeg kunne høre pigen stønne ved siden
af. Jeg genkendte stemmen - jeg havde været sammen med den skønne måneden
før.

Men overfor den sløve elsker som jeg er, havde hun kun stønnet lavmælt og
klimax havde været umærkeligt, men overfor min bolle-svoger i rummet ved
siden af, var hun nu et skrigende vilddyr, bedre end Meg Ryan i "Da Harry
mødte Sally" og det byggedes op mod et klimax helt efter diagrammerne i Van
der Veldes "Det fuldkomne ægteskab" og pludselig hylte hun som en stukket
gris.

(Jeg kender en læge, hvis smukke eksotiske kone gør sådan hver gang -
kvinder fornemmer hvad fyren kan lide , og de er "født til at behage".)

Sådant højlydt ekstase-klimax leveres ikke i pornofilmene, hverken dem fra
Max , der reklameres for ved TV-midnatsweekendporn eller andre. Der stønnes
jævnt og liderligt, men myten om en orgasme analog med mandens,

(noget der ved perfekt romantik kan ske samtidigt for m og k)
der har man fravalgt ved denne underholdnings-fiktion

Film går på det visuelle, at køre med klatten. De vil ikke give seerne det,
de helst vil have, nemlig konstant bryst-eller-balle closeups og stormfuldt,
inderligt, lydeligt, realistisk højdepunkt. Det må ikke være for godt. Der
tillades en lille nem gang "tema med variationer" der krydres med lidt
klædelig, kreativ fornyelser - men indenfor post-viktorianismens snævre
grænser.Og hvad kaldes hardcore er særdeles softcore, i forhold til hvad
ville opleves på et virkelig frit marked.

FORKORT FRIT

Bo Warming
Bjelkes Alle 46
2200 København N