Hvordan virker solcreme ?
Fra : Lauridsen

Dato : 29-07-02 10:41

Hej
Hvordan virker solcreme ?

Mvh.
Lars

Fra : Leif

Dato : 29-07-02 12:38

"Lauridsen" <dsl30271@vip.cybercity.dk> wrote in message
news:ai32ks$qtn$1@sunsite.dk...
> Hej
> Hvordan virker solcreme ?

Hej Lars :)

Jeg gætter:

Jeg ville tro at den ligger på huden som et lag beskyttelse mod solen
farlige stråler, så den udelader så mange uv stråler som overhovedet muligt.
Lidt som et par solbriller.

Sort snak, :) Ret mig hvis jeg tager fejl. Jeg er lige kommet ind i gruppen,
og jeg må indrømme at det er nok den bedste gruppe i min liste

Fra : Jens Axel Søgaard

Dato : 29-07-02 12:42

http://www.netdoktor.dk/rejsemedicin/medicin_vacc/sikkert_i_solen.htm

--
Jens Axel Søgaard

Fra : Jeppe Stig Nielsen

Dato : 29-07-02 13:58

"Jens Axel Søgaard" wrote:

> http://www.netdoktor.dk/rejsemedicin/medicin_vacc/sikkert_i_solen.htm

Af hensyn til miljøet og måske sundheden bør man overveje de fysiske
filtre. De kemiske kan nemlig måske være hormonforstyrrende.
http://www.greeninfo.dk/artikel_disc.asp?artikelID=4279

hypothesis)" --- Laplace (1749-1827)