Pauseskærme og animationer til Ericsson R6~
Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 29-07-02 22:57

Hej!

Jeg har lige købt en ericsson r600, og er meget tilfreds med den - men!

Hvor kan jeg downloade pauseskærme og animationer til den?

Jeg går ud fra at den bruger de samme som T65, da de bruger de samme
baggrundsbilleder.

Jeg kender www.esato.com men de har kun pauseskærme til t68.

Mvh Thomas

Fra : Jesper R. Ottesen

Dato : 30-07-02 11:40

Hej

Jeg står også og overvejer R600.
Fungerer det "nye" eZiText godt??....på samme måde som T9??

Jesper