T65 kun 3 spil
Fra : MaRk

Dato : 29-07-02 21:30

Hej

Hvorfor har min T65 kun 3 spil, på
http://www.telemobilia.dk/Pages/Frontpage.php står der at den indeholder 4
spil. Jeg har købt min hos www.tele-k.dk som jeg ikke kan anbefale!

Mvh
MaRk

Fra : -[ F e r ]-

Dato : 29-07-02 21:35

Hej Mark

Jeg overvejer selv at købe samme tlf.(samme sted... er jo billig)

Antal spil er mig ligegyldigt. Men hvorfor kan du ikke anbefale telekæden?

har lige et par andre spg. ang tlfén.

Kan man ligge flere numre under hvert navn??? Ala nokia 6210.?

mvh Tommy Fer

Fra : MaRk

Dato : 29-07-02 22:02

Køb den hos www.telemobilia.dk

> Antal spil er mig ligegyldigt. Men hvorfor kan du ikke anbefale telekæden?

Dårlig service, lang leverings tid, har hørt telemobilia kan gøre det på 4
dage....

> har lige et par andre spg. ang tlfén.

Sig frem!

> Kan man ligge flere numre under hvert navn??? Ala nokia 6210.?

Der kan vist være 3 for skellige numre, der står Hjemme, mobil, arbejde.
Man kan også sætte email under navnet, der er jo email klient i den.

> mvh Tommy Fer

Mvh
MaRk

Fra : Lars Madsen

Dato : 29-07-02 22:58

Hvor lang var leveringstiden?

--
Hilsen Lars Madsen

Fra : MaRk

Dato : 29-07-02 23:29

Hos www.tele-k.dk 9 dage. Det er også hvad de lover men det er alligvel
ringe når jeg har hørt at telemobilia.dk kan gøre det på 4 dage.

Fra : Fischer

Dato : 30-07-02 05:11

> Hos www.tele-k.dk 9 dage. Det er også hvad de lover men det er
> alligvel ringe når jeg har hørt at telemobilia.dk kan gøre det på 4 dage.

Og når man har et meget akut livsvigtigt kommunikationsbehov, så er det
svært at vente de ekstra 5 dage ......

*Fischer

Fra : StefanNeess

Dato : 07-08-02 08:24

Man kan faktisk have 4 numre til hver kontakt
Hjem:
Arbejde:
Mobil:
og
Anden type:
+ man kan ligge et EMS billede ind så det vises når man bliver
ringet op eller får en besked fra vedkommende....
MVH. Stefan Neess.

http://www.kandu.dk/

Fra : StefanNeess

Dato : 07-08-02 08:24

Faktisk har T65 kun 2 spil E-Maze og Tetris
Biorytme er ikke lige frem et spil.
Godt råd: køb en Gameboy....

http://www.kandu.dk/