Søger gratis SMS-sender
Fra : Steffen

Dato : 29-07-02 11:29

Opasia havde en gratis SMS-sender, men nu koster det 1 kr. at bruge den.
Findes der en gratis SMS-sender, man kan bruge, uden at man skal være medlem
af den ene eller den anden "klub"?
Steffen

Fra : Grev Dracula

Dato : 29-07-02 11:53

Hvis du kan leve med, at der bliver smækket en lille reklametekst
ind i bunden af hver SMS, virker Coolsms udmærket

http://www.coolsms.dk/

---

On Mon, 29 Jul 2002 12:28:45 +0200, "Steffen" <steff@nypost.dk> got
up and slammed his beer jug into the table, and hollered:

Fra : Steffen

Dato : 29-07-02 14:40

Fint, tak!
Steffen

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 29-07-02 15:36
Fra : Flemming Joensson

Dato : 29-07-02 17:26

"Steffen" <steff@nypost.dk> wrote in

> [...]
> bruge den. Findes der en gratis SMS-sender, man kan bruge, uden at
> man skal være medlem af den ene eller den anden "klub"?

Hvis du bruger ICQ (www.icq.com), har deres program også en gratis SMS
sender. Virker upåklageligt.

Flemming

Fra : Kenni Lund

Dato : 29-07-02 21:56

> Hvis du bruger ICQ (www.icq.com), har deres program også en gratis SMS
> sender. Virker upåklageligt.

Ja, bare så længe at man ikke skal sende til en mobil med Orange, for deres
net er ikke understøttet...

Mvh.
--
Kenni Lund
www.turbogris.dk

Fra : MaRk

Dato : 29-07-02 21:16

> Hvis du bruger ICQ (www.icq.com), har deres program også en gratis SMS
> sender. Virker upåklageligt.

Jeg har ICQ, men når jeg prøver at sende sms kommer den med at jeg skal
prøve en anden gang
Hvorfor det??
Jeg har prøvet at sende til min egen (telmore) en af mine venners (sonofon)
samme problem...

Fra : Flemming Joensson

Dato : 29-07-02 21:38

"MaRk" <x@x.dk> wrote in

> [...]
> skal prøve en anden gang
> Hvorfor det??
> Jeg har prøvet at sende til min egen (telmore) en af mine venners

Jeg ved det ikke har aldrig fået fejlbeskeder - og har selv Telmore.

Det virkede for 14 dage siden, nu bruger jeg Trillian i stedet og har
ikke til hensigt at installere ICQ. Trillian kan dog ikke sende SMS
(tror jeg ikke i hvert fald)

Flemming