3310 til 3315 ris/ros ???
Fra : **TRADS**

Dato : 29-07-02 09:49

Hej
Er der nogen der fået lavet deres 3310 om til en 3315 ???
Er der prob. med det ??
Kan det svare sig ??

Henrik Olesen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-07-02 09:58

Henrik skrev:

>Er der nogen der fået lavet deres 3310 om til en 3315 ?

Ja - nu bruger jeg godt nok min 6210er som primær telefon - men jeg
har et par kammerater der er glade for de nye funktioner.

>Er der prob. med det ?

Nej - softwaren er sådan set identisk med den i 3310 - man skal blot
slå de ekstra funktioner til.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : helloo.dk

Dato : 29-07-02 18:03

> Hej
> Er der nogen der fået lavet deres 3310 om til en 3315 ???
> Er der prob. med det ??
> Kan det svare sig ??

Jeg er meget glad for Automatisk Tastaturlås. det er en af de ting som
gjorde at jeg opdaterede min.

Hilsen helloo.dk

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 02-08-02 17:42

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg fik opdateret min fra V 4.05 til V 5.47 (3315) Min oplevelse er at min
telefon er blevet noget skrammel og skrive på.
Den reagere så langsom når jeg skriver beskeder. Den gamle software var
lynene hurtig. Men det er nok ikke kun V 5.47'erens skyld.
Jeg har lagt mærke til at mange at mine kammeraters telefoner med software
version større en V 4 var væsentlig langsommere end min
V 4.
Men automatisk tastelås er dejligt!!
Uover det så undre jeg mig over hvilken forbedringer der skulle være på en
3310 V 5.47 (Altså den uden ekstra funktioner) og så den gamle jeg
havde (V 4.05) Min fon er 2 år til dec og har kørt uden de mindste
problemer. Hva skulle mon være forbedret ved de nye softwares?

Mvh Søren C

Fra : Bachelor

Dato : 02-08-02 19:33

"Søren Christensen (4200)" <SHC808@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:6By29.640$G3.62794@news010.worldonline.dk...

> "helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse

Du skal lære at quote Søren, for det du citerer der
passer jo ikke.
Det er ikke skrevet at Helloo.

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 02-08-02 23:12

"Bachelor" <not.working@nospam.net> skrev i en meddelelse

> Du skal lære at quote Søren, for det du citerer der
> passer jo ikke.
> Det er ikke skrevet at Helloo.

Ja det kan jeg se. Men ham Helloo havde ikke det med, hvem han havde quote
fra, og jeg brugte sådan se bare hans quote som ganske rigtigt burde være
quotet fra **TRADS** for at svare...
Undskylder mange gange!
Min fejl!

Mvh Søren.c

Fra : helloo.dk

Dato : 03-08-02 09:49

> [...]
> havde (V 4.05) Min fon er 2 år til dec og har kørt uden de mindste
> problemer. Hva skulle mon være forbedret ved de nye softwares?

Jeg tror at du vil få en meget hurtigere telefon hvis du opdatere til en
version 5,57..
Den version du har er som bekendt fyldt med fejl..
hilsen helloo.dk

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 03-08-02 13:38

> [...]
> version 5,57..
> Den version du har er som bekendt fyldt med fejl..

Hmm det var også 5,57 jeg mente jeg havde fået opgraderet til, fra V 4.05 og
ikke til 5.47.
Anyway så synes jeg stadig den er meget langsom i forhold til den gamle
4.05.

Mvh Søren.C