java til 6310i
Fra : John Tornhøj

Dato : 27-07-02 21:12

Jeg har hentet nogle jav programmer fra midlet.org
Jeg har hentet både jad og jar filer og placeret dem i samme mappe.
Når jeg prøver at installere dem med nokia application installer, angiver
jeg jad filen, men derefter spørger den om jar filen som den ikke finder,
selvom de ligger i samme mappe.

Er der forresten nogle, der kan anbefale en god java email klient som jeg
kan bruge på min 6310i

mvh
John

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 28-07-02 01:24

John Tornhøj wrote:
[...]
::
--
Det er www.midlet.org der fuckker stien + andre informationer op i
..jad-filerne. Du kan evt. selv rette med Notepad, eller (bedre endnu) hente

Med venlig hilsen / Best regards,
Søren R. Møller

Fra : John Tornhøj

Dato : 28-07-02 20:38

Jeg har nu prøvet med programmet mail4me. Når jeg prøver at installere,
skriver nokia application installer, Installation mislykkedes.

mvh
john

Fra : John Tornhøj

Dato : 28-07-02 21:27

Det er nu lykkedes mig at installere et par javaprogrammer på min 6310i

Er der nogle, der kender til en emailklient der kan køre på denne telefon?

Mvh
John

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 29-07-02 01:28

John Tornhøj wrote:
[...]
Der er flere, fx "EmailReader" - jeg mener der er et link på midlet, eller
søg på "EmailReader+midlet"

Fra : John Tornhøj

Dato : 29-07-02 19:48

Problemet med email reader er, at man skal skrive server, username og
password hver gang man vil bruge den. Det synse jeg gør den mindre
anvendelig.

Det er forøvrigt den eneste mailklient på midlet jeg kan få til at virke på
en 6310i