Fange mus ??
Fra : Stine

Dato : 15-02-01 23:28

Hvor gammel er en killing før den kan fange mus ???

Jeg holder på at en 12 ugers killing kan, men det vil min kæreste ikke tro
på.

- Og nej, det er ikke et væddemål. Jeg vil bare gerne have ret *GGG*

Stine

--
Stine Frandsen
Kennel Santippe's

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 16-02-01 09:37

Stine <santippe@hund.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:0KYi6.67586$zw.1223365@twister.sunsite.dk...
> [...]
> på.
>
> - Og nej, det er ikke et væddemål. Jeg vil bare gerne have ret *GGG*

Jeg ved ikke præcis hvor gamle de er inden de kan fange mus, men har
hørt/læst for mange år siden at har en killing ikke lært at fange mus inden
den er 3 mdr lærer den det aldrig .... ved ikke om det passer.

Med venlig hilsen
Anne-Marie

Fra : mimivilford & svante~

Dato : 16-02-01 13:51

> [...]
> hørt/læst for mange år siden at har en killing ikke lært at fange mus inden
> den er 3 mdr lærer den det aldrig .... ved ikke om det passer.

Det passer ihvertfald ikke, for mine katte var omkring 6 mdr. før de prøvede at
komme ud, og de kom hjem med rigtig mange mus. Så det må være en skrøne.
vhMimi

Fra : Maria Fabæch

Dato : 16-02-01 12:55

Hej

"Stine" <santippe@hund.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor gammel er en killing før den kan fange mus ???
>
> Jeg holder på at en 12 ugers killing kan, men det vil min kæreste ikke tro
> på.

Jeg ved ikke noget om hvornår katte generelt kan fange mus. Men Lucas (min
tidligere huskat) havde fanget en mus selv inden han flyttede hjem til os -
og da var han 11½ uge... Så mon ikke du har "vundet"?

Lucas er godtnok en lidt speciel kat (se på min hp - under Lucas) men
alligevel..

KH Maria
--
http://hjem.get2net.dk/maria
opdateret 14. februar 2001!!!!

Fra : Stine

Dato : 16-02-01 18:51

Hej igen

"diskusionen" startede efter at vi så et billede med en af mine
hvalpekøberes kat. Denne kat sad nok så stolt med sin mus - og så kom det
med alderen ind i billedet
De killinger jeg har haft i huset fangede mus selv inden de flyttede 12 uger
gamle. Meeen , det er ikke altid nok hvad jeg siger *GG*