Nokia eller Ericsson?
Fra : P.K.

Dato : 26-07-02 14:12

Hvor mange tekstmeldinger kan lagres i T68i?
På f.eks. Nokia 7110 kan man opprette mapper og gi disse et ønsket navn,
er dette mulig på en T68i?
Hva er det "beste" kjøpet av Nokia 6310i eller en Ericsson T68i?
Eller er det nå kanskje bedre å vente med å kjøpe ny mobil til Nokia
kommer med sine nye modeller 7210 og 6610?

P.K.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 26-07-02 15:05

"P.K." <per-kr3@online.no> wrote:

>Hvor mange tekstmeldinger kan lagres i T68i?

70 plus hvad der kan være på SIM-kortet.

>På f.eks. Nokia 7110 kan man opprette mapper og gi disse et ønsket navn,
>er dette mulig på en T68i?

Nej

>Hva er det "beste" kjøpet av Nokia 6310i eller en Ericsson T68i?

På nogle få punkter er 6310i bedre end T68i. Hvis fx. du skriver rigtig
mange SMS'er, så er 6310i bedst. Men med nyeste sorftware i T68i er
forskellen nu ikke stor.

6310i har også en mere fleksibel telefonbog med større kapacitet. Men
der en nu god plads i T68i, så de færreste vil have problemer med den.

>Eller er det nå kanskje bedre å vente med å kjøpe ny mobil til Nokia
>kommer med sine nye modeller 7210 og 6610?

Hvis det skal være Nokia, ville jeg vente. Eller rettere jeg venter pt
på, at 7210 kommer i butikkerne

Peter

Fra : KGB

Dato : 26-07-02 17:24

"Peter Rongsted" <nospam@rongsted.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det skal være Nokia, ville jeg vente. Eller rettere jeg venter pt
> på, at 7210 kommer i butikkerne

Det er naturligvis en flot telefon !
Personligt venter jeg på S///E P800 da jeg tror de havner i samme prisklasse
Men jeg kan ikke finde nogen info om 7210 kommer til at have POP3 mail, ved
du noget om det ??

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Peter Rongsted

Dato : 27-07-02 18:32

"KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> wrote:

>"Peter Rongsted" <nospam@rongsted.dk> skrev i en meddelelse

>Det er naturligvis en flot telefon !
>Personligt venter jeg på S///E P800 da jeg tror de havner i samme prisklasse

Jeg tror P800 kommer til at koste en del mere end 7210. Endda nok noget
mere end 7650, som det vel er bedre at sammenligne P800 med. T68i er
mere i klasse med 6610/7210.

>Men jeg kan ikke finde nogen info om 7210 kommer til at have POP3 mail, ved
>du noget om det ??

Jeg er ikke sikker. Howard Chui har testet en alfa-udgave af 7210. Han
skriver, at den har email, men det kan være en fejl (han komme ikke mere
ind på det). Der står ikke noget om email på Nokias side, men de har
endnu heller ikke Full Specifications oppe på siden.

http://www.howardchui.com/modules.php?name=Sections&sop=viewarticle&artid=91&page=3

Hvis den ikke har, så har den Java og der findes allerede flere
POP3/IMAP klienter, så det burde ikke være noget problem.

Peter