Kemisk Kastration
Fra : Stine

Dato : 15-02-01 23:28

Hej
Jeg har bestilt tid til at få min hanhund på 14 mdr. kemisk kastreret (
undskyld evt. stavefejl, men min kat "hjælper" )
Bestillingen er ikke helt sikker endnu, da jeg gerne vil høre lidt om andres
erfaringer både negative og positive.

Årsagen : Min hanhund har utrolig meget "hormonræs" lige nu, samtidig er
han lidt usikker over for fremmede hunde, hvilket resulterer i at han laver
"udfald" mod dem, hvorefter han gemmer sig bag ved mig. Jeg håber at KK kan
give ham lidt ro, så vi kan få arbejdet en bedre social adfærd ind i ham.
Herhjemme går han perfekt sammen med flokken bestående af to voksne tæver &
en tævehvalp - faktisk har han taget imod vores nye tæve super perfekt. Vi
har uheldigvis fået fejl-træning / vejledning på det hvalpehold vi gik på,
meget af det er heldigvis arbejdet væk nu, men vi mangler stadig en del. Og
så kommer al det her "hormon-ræs" og forstyrrer
Derudover skal nok nævnes at over for de hunde han kender er der ingen
problemer
Det jeg gerne vil vide er om der er nogle der kender tilevt. bivirkninger på
længere sigt ???
Planen er at han skal være KK i højst 1 år
--
Stine Frandsen
Kennel Santippe's