Return to Castle Wolfenstein - hjælp
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 29-07-02 23:10

I mission 3, første skovbane hvor man skal med en lastbil hen til
raketbasen, mangler jeg tilsyneladene et "Objective" for at kunne gå til
"Exit" - hvad skal man samle op i denne bane?

Carsten

Fra : K.B.S.

Dato : 30-07-02 04:27

"Carsten Pedersen" <refre@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> I mission 3, første skovbane hvor man skal med en lastbil hen til
> raketbasen, mangler jeg tilsyneladene et "Objective" for at kunne gå til
> "Exit" - hvad skal man samle op i denne bane?<

Du har vel ikke skudt portvagten ?
Han skal være den sidste der er tilbage, så han akn åbne porten for den
lastbil, du stå på ladet af.

--
M.V.H.
K.B.S.

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 30-07-02 08:12

Nej, jeg har ikke skudt portvagten - men det må være menigen at man skal op
i lastbilen og så kører den. Når jeg går op i ladet er det at det meddelses
på skærmen "3/4 objective" skrevet i rødt, som om jeg mangler at samle noget
op for at kunne køre med lastbilen.

Carsten

Fra : Daniel-San

Dato : 30-07-02 09:03

> [...]
meddelses
> på skærmen "3/4 objective" skrevet i rødt, som om jeg mangler at samle

Har du samlet den heftige sniper-riffel op?.

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 30-07-02 09:18

Du skal ud i skoven igen og lede efter sniper gøppen, den ligger sammen med
en masse kasser så vidt jeg husker.

Rab

Fra : preben nielsen

Dato : 03-08-02 08:50

> [...]
> raketbasen, mangler jeg tilsyneladene et "Objective" for at
kunne gå til
> "Exit" - hvad skal man samle op i denne bane?

Problemet er vist at han har fået øje på dig (gennem vindue, port
etc.), og så kan banen ikke fuldføres. Hvis han på noget tidspunkt
undervejs begynder at se mere vagtsom ud, så kan du kun starte
forfra. Så er det lige meget hvad du prøver.........

Prøv at få et glimt af ham hvor han ikke har set dig (f.eks. inde
fra indhegningen) og se så hvordan han skifter adfærd hvis du
viser dig for ham.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk