Gamevoice
Fra : BlackOut

Dato : 29-07-02 19:13

Hey :) Har lige hentet gamevoice, og skal lige have nogle råd.. Når jeg
hoster, så står min LAN ip i ip feltet.. Er det rigtigt eller skal jeg have
lavet det om til min rigtige ip ??
Black-Out ICQ#: 150399012 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Suffo

Dato : 29-07-02 22:29

Jeg lavede det om dengang jeg fik det ind og det virkede fint.

/Suffo

Fra : Kasper

Dato : 30-07-02 00:36

On Mon, 29 Jul 2002 20:13:17 +0200, "BlackOut" <wop@oncable.dk> wrote:

>Hey :) Har lige hentet gamevoice, og skal lige have nogle råd.. Når jeg
>hoster, så står min LAN ip i ip feltet.. Er det rigtigt eller skal jeg have
>lavet det om til min rigtige ip ??

Hvis det skal bruges på LAN, skal du bruge LAN IP'en. Hvis det skal
bruges på nettet, skal du bruge den anden.

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : BlackOut

Dato : 30-07-02 05:39

Hehe yiir... Havde fundet ud af det men tak anyway :)