Erfaring???
Fra : Homeboy

Dato : 29-07-02 18:35

Er der nogen har erfaring med dette spil Counter Strike - Condition Zero
Hvordan skal jeg få det til at køre? Er det en MOD til Counter Strike eller
til Half-Life...?

Mvh. Thomas

Fra : BlackOut

Dato : 29-07-02 19:12

Well... Skal det instaleres eller ??

Fra : Devast8or

Dato : 29-07-02 19:28

CS - CZ er et stand-alone spil med både en singleplayer og en multiplayer
del. Når det bliver udgivet i November....

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Herold

Dato : 29-07-02 20:47

> CS - CZ er et stand-alone spil med både en singleplayer og en multiplayer
> del. Når det bliver udgivet i November....

Eller i 2003 som det seneste rygte meddeler...

Fra : Homeboy

Dato : 29-07-02 20:53

Hvordan kan det så være at jeg har det allerede nu.? eller er det fake jeg
har?

Fra : Devast8or

Dato : 29-07-02 21:56

I dunno. Jeg ved kun hvad jeg læste på www.conditionzero.com

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Suffo

Dato : 29-07-02 22:21

Nok en beta du har fået gaflet dig (som nok kører på den gamle
graffikmotor). Ligesom man kan få UT2003 Som en slags beta selv om det jo
ikke er helt færdigt endnu. Når det kommer skulle det være en stand-alone,
det vil sige du ikke behøver at have Half-Life installeret. Noget med at de
bruger en ny engine. CS/HL bruger jo Quake1 + noget af Quake2 grafik motor.
Hvor CS-CZ bruger en blanding af Quake3 og DOOM3 motoren. Det gør at det
bliver vildt flot uden at være graffiktungt. Ligesom Half-Life da det først
udkom. I UT2003 har Epic Games jo været så smarte at peppe deres egen UT
motor op istedet for bare at kombinere den med DOOM3 motoren, det gør at
UT2003 kun kan trækkes af vildt hurtige computere. Jeg kan kun lige trække
det i 1024x768.

/Suffo