Det bedste spil-chat-program på nettet???
Fra : Daniel-San

Dato : 29-07-02 17:42

WOLLA!

Sidder her med en mikrofon og højttalere, og har en kammerat der har det
samme. Vi har prøvet Roger Wilco til at snakke sammen, men det er for
dårligt. Vi skal kun være os to, så det behøver kun at understøtte 2
personer - Hvilket program er bedst til dette? - Vi har begge ADSL og
moderne maskiner...

Mvh

Daniel-San

Fra : Jesper Christensen

Dato : 29-07-02 18:38

Daniel-San skrev følgende....

[...]

En kammerat og jeg har spillet en del spil over nettet hvor vi bruger chat.
Vi har prøvet en del programmer og har fundet frem til at hvis der kun er
tale om to personer er MSN Messenger (overraskende nok) det bedste, med den
reneste lyd og mindst forsinkelse. Hvis der er tale om flere har vi brugt
Yahoo Messenger, som dog har en ringere kvalitet.

Det skal siges vi begge har Adsl, men at jeg sidder i USA og han i DK. Vi
bruger det også bare i stedet for telefon og det virker helt forrygende.

Og det er altså sjovere når man kan svine hinanden til med tale i stedet for
tekst når man er i gang med et hæsblæsende spil.

BTW.....IMHO Roger Wilco stinker.

--
Med Venlig Hilsen/Kind Regards
Jesper "BigJay" Christensen
www.sportsindex.dk/ekspert/nhl/
GO LEAFS GO!!!

Fra : Daniel-San

Dato : 30-07-02 09:00

> [...]
for
> tekst når man er i gang med et hæsblæsende spil.

OK - Vidste ikke mulighederne der var så rige...

Fra : Shorty

Dato : 29-07-02 19:14

Det absolut bedste er uden tvivl microsoft sidewinder game voice der kan
hentes i en shareware version på http://www.gamevoice.com/ I kan
selvfølgelig også vælge at købe det, så får i en gamevoice pad med. Se mere
på ovenstående side ! Mig og mine kammerater (http://www.clubtrance.dk) har
haft og har stadig stor fornøjelse af vores headset og gamevoice. Husk en af
jer skal hoste chatten, det gør i ved hjælp af server programmet der kan
hentes på samme side som gamevoice programmet. Utroligt der ikke er flere
der er obs på dette program, for det er altså ret sjovt at sidde og svine
hinanden til imens man sidder og spiller......

Have fun (O)(O)

Fra : Flare

Dato : 29-07-02 19:19

Teamsound 5.6 er det bedste til spil IMHO...(og mange andres)

www.teamsound.com

Flare

Fra : Daniel-San

Dato : 30-07-02 09:01

> Teamsound 5.6 er det bedste til spil IMHO...(og mange andres)
>
> www.teamsound.com

Det har vi så prøvet, men har ikke helt fået det til at virke endnu -
Sikkert en NAT ting af en art. Vi tester mere i nærmeste fremtid...

Fra : Peter Jensen

Dato : 03-08-02 16:25

"Daniel-San" <bluwduch@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]

For at få et hold til at spille 100% er voice-com meget vigtigt.
teamspeak.org kan tilbyde det jeg og andre i min klan kræver.
Lyden er superb, måske ikke helt så god som teamsound som dog også tager en
større portion af din båndbredde. Med Teamspeak 2.0 på banen inden alt for
længe kan jeg kun anbefale teamspeak.

Ja.

Mvh.:
Peter Jensen

Fra : Suffo

Dato : 29-07-02 22:31

MSN Messenger

/Suffo

Fra : LowLifeDK

Dato : 30-07-02 00:05

se emne

Hygge !

Fra : Daniel-San

Dato : 30-07-02 09:02

Vi kunne heller ikke få V4.0 til at virke, så vi prøvede også 2.11'eren som
virker temmeligt godt . TeamSound er dog under test, da vi måske snart
skal ha' en 3. gut på...