Bil spil
Fra : SB

Dato : 29-07-02 12:58

Min lillebror ønsker sig er bilspil til hans PC
så vidt jeg husker er det en 500 mzh med 128 mb ram og 16 mb grafikkort,
win98

Hvilket spil vil være fornuftig at købe til ham?
Har aldrig selv spille dem, så jeg kender ikke kravene der stilles, og det
er ikke altid man kan regne med det der står på pakken

Søren

Fra : Kim Larsen

Dato : 29-07-02 13:23

"SB" <sfb@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har aldrig selv spille dem, så jeg kender ikke kravene der stilles, og det
> er ikke altid man kan regne med det der står på pakken

Stunt GP kunne være et af dem. Det er med "fjernstyrede" biler, men er uhyre
flot lavet, syntes jeg.

Kim Larsen

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 29-07-02 14:37

SB wrote:
> [...]
> Har aldrig selv spille dem, så jeg kender ikke kravene der stilles,
> og det er ikke altid man kan regne med det der står på pakken

Insane fra Codemasters er ret underholdende og vil køre fint på hans
maskine. Du kan hente en demo inde på http://www.codemasters.com Hvor
gammel er han?
Sega's Crazy Taxi er også børnevenligt, omend måske en anelse
upædagogisk!!!
Efter at have spillet det på min egen maskine (600Mhz) vil jeg tro det
sagtens kan køre på en 500Mhz, selvom minimumskravene siger 600.

-Sune

Fra : SB

Dato : 29-07-02 16:12

Hvor gammel er han?

nå ja det burde jeg nok have nævnt, han er 17 år

Søren

Fra : Renegade

Dato : 29-07-02 14:34

"SB" <sfb@privat.dk> wrote in message
> [...]
> Har aldrig selv spille dem, så jeg kender ikke kravene der stilles, og det
> er ikke altid man kan regne med det der står på pakken

Need for speed serien burde også være til, at anskaffe sig for en rimelig
sum, og de kører fint på min ene maskine der er en pIII 500 dog med
Radeon 7500... Kørte dog også fint på min gamle pII350'er

RNG

Fra : Thomas G

Dato : 29-07-02 16:39

> [...]
> Har aldrig selv spille dem, så jeg kender ikke kravene der stilles, og det
> er ikke altid man kan regne med det der står på pakken

Hvis bilspil også betyder Rally er Collin Mcrea Rally et godt bud (der er
både en 1'er og en 2'er og de kan begge køres på den nævnte PC). Et rat
eller joystik er "nødvendigt" for at kunne få noget fornuftigt ud af
spillet.

mvh Thomas G

Fra : Lars Stokholm

Dato : 29-07-02 18:11

In news:dk.spil.computer Thomas G wrote:

>Hvis bilspil også betyder Rally er Collin Mcrea Rally et godt bud (der er
>både en 1'er og en 2'er og de kan begge køres på den nævnte PC).

Godt spil.

>Et rat eller joystik er "nødvendigt" for at kunne få noget fornuftigt ud af
>spillet.

Ikke enig. Jeg klarer mig fint med tastatur.

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Niels Andersen

Dato : 29-07-02 19:42

SB wrote in <3d452d31$1$2240$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
[bilspil]
> 500 mzh med 128 mb ram og 16 mb grafikkort,
> win98
>
> Hvilket spil vil være fornuftig at købe til ham?

Mit favorit bilspil er vist stadig Ultim@te Race Pro. Det kørte fint på min
300 mhz, vist nok enda også før jeg fik 3d grafikkort.

Jeg synes det bedste ved spillet er at være nogle stykker i Rabbit Mode,
som egentlig er omvendt tag-fat eller fange-leg. :)

Og så lige en gang rat og pedaler med force feedback, så er jeg tabt for
omverdenen...

--
Mvh.

Niels Andersen
Snydekoder? http://snyd.dk

Fra : Suffo

Dato : 29-07-02 22:11

Need For Speed High Stakes/Road challenge (den hedder begge dele) er et godt
og flot lavet spillet. Med lidt god vilje ville Need For Speed Porsche 2000
også køre fint. Men bare details på Medium. Desuden ville det være godt at
vide hvilken slags processor det er og hvad graffikkortet hedder. Men ellers
har jeg et Rally Spil der hedder "Rally Championsfip 2000" som efter min
mening er meget flottere og bedre Colin McRae Rally 3 og som sagtens ville
kunne køre på hans computer. Hvis det er formel 1 spil kan jeg kun anbefale
F1 2000 fra EA.

MVH
Suffo

Fra : SB

Dato : 30-07-02 15:52

takker for hjælpen, nu har jeg da et udgangspunkt

Søren