Wolfenstein kører af HT
Fra : izeqb

Dato : 29-07-02 00:37

Hej alle...

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor jeg ikke kan spille RTCW.
Spillet hakker a helvedes til, og FPS er ihvertilfald ikke over 25.

Mine specs:

AMD Duron 1200 mhz, på et A7V mobo (nyeste BIOS: 1011), m. 96 mb ram.
Et Asus v6600 geforce 256 grafikkort m. 32 mb ram.

Kører win2000, m. service pack 2.

Nogen der måske kan hjælpe?
Jeg har set spillet køre meget bedre på langsommere computere.

BTW. jeg har prøvet RTCW i den mindste opløsning oxo.

Med Venlig Hilsen,
Hjalte

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 29-07-02 02:37

izeqb wrote:
> [...]
>
> AMD Duron 1200 mhz, på et A7V mobo (nyeste BIOS: 1011), m. 96 mb ram.
> Et Asus v6600 geforce 256 grafikkort m. 32 mb ram.

Du skal nok have dig noget mere RAM vil jeg tro. 96MB rækker i ret
langt.
Asus v6600 er et af de langsomste Geforce kort man kan få for penge. Sæt
opløsningen ned til 640x480x16 og se om det hjælper. Sæt detail levels
ned inde i spillets video options. jeg har ikke selv RTCW så jeg kan
ikke bidrage med nogen inderkreds-tips.

-Sune

Fra : Suffo

Dato : 29-07-02 05:58

Prøv at kigge i din bios, det kan være at AGP 4X og AGP Fast Write er slået
fra. Det kan måske hjælpe. Ellers prøv om du kan finde updates. Både de nye
via drivere og nye graffikkort drivere og se efter updates til spillet

/Suffo

Fra : Peter T.

Dato : 29-07-02 08:28

izeqb <isak@city.dk> wrote in news:4pv8kuglo8q4samelhhkbtpm1p4taqnd0e@
4ax.com:

> [...]
>
> AMD Duron 1200 mhz, på et A7V mobo (nyeste BIOS: 1011), m. 96 mb ram.
> Et Asus v6600 geforce 256 grafikkort m. 32 mb ram.

96 mb er i underkanten for wolfenstein. Hos mig kørte det glidende på en
athlon700 med geforce256 og 640 mb ram.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware this morning"

Fra : Suffo

Dato : 29-07-02 21:49

Jeg kører det på an AthlonXP1800+, GF3TI500 64MB, 256 MB DDR/SDR-Ram PC2100.
Der har jeg opløsningen på 1280x1024x32 og alt detail og texture
compressions på full. Det kører ca. med 90 fps. Så jeg tror du skal prøve at
finde dig i at sætte grafik-options helt i bund. Ellers skal du nok snart
opgradere.

/Suffo

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 31-07-02 15:30

Det der er problemet her er ikke dun CPU eller grafikkort - det er dine RAM
! der er simpelthen forlidt, Rtcw har for få ram til at lagre div teksturer
i og for at kompensere for det lægger spillet dem på din HDD men det giver
dårligere ydelse. Spillet kører ok med 128, men optimalt med 256mb-ram,
dette er et "problem" som er vel kendt, Rtcw duer simpehelt ikke med under
128m-ram.
Spillet kører fint på min brors P3-600mhz,256mb ram, Geforce256DDR og i
1024x768 32bit v-sync deaktiveret og med 70% grafiske detaljer på maximum og
30% på medium, og gennesnits FPS er mellem 25-35FPS hvilket er nok til en
flydende oplevelse.
-Niels-
PS: efter der nu er kommet et GF3ti200 i Pc'en er FPS steget til 55FPS i
gennemsnit med alle detaljer på maximum.

Suffo <eagleman20@msn.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d45aa3c$0$1543$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...