MOH:AA
Fra : J.O

Dato : 27-07-02 11:21

Hej er der nogen der kender en nem måde at lave map rotation med nye D/LK
maps i MOHAA MP??

syntes det er for besværligt at side og skrive dem ind

Mvh JOgi

Fra : Herold

Dato : 27-07-02 12:13

> syntes det er for besværligt at side og skrive dem ind

Men du syntes ikke det er besværligt at spamme gruppen her?

Fik du ikke svar de første to gange, får du det nok heller ikke tredje gang.

Fra : Santa Xcaze \(J. Roh~

Dato : 27-07-02 13:24

SNIP
> Fik du ikke svar de første to gange, får du det nok heller ikke tredje
gang.

Ehm jeg kan kun se han har skrevet det engang før og det er 8 dage siden !

Anyways kan du ik bare skrive dine maps ind i din server rotation? Jeg
bruger godt nok et program til at køre dedicated server, men der kan man da
bare skrive de maps den skal rotate imellem, mener jeg da os man kan i selve
spillet når man sætter dedicated server op?

Fra : Herold

Dato : 27-07-02 13:48

> Ehm jeg kan kun se han har skrevet det engang før og det er 8 dage siden !

Jeg har 3 indlæg. Et fra omkring den 19. hvor der er en del svar, men ikke
noget han kan bruge. Et fra den 23, og et her igen den 27.

Éen gang burde kunne gøre det.

Fra : Søren

Dato : 27-07-02 15:57

"Herold" <jacob@spammerswillbeprosecutedboomtown.net> wrote in message

> Jeg har 3 indlæg. Et fra omkring den 19. hvor der er en del svar, men ikke
> noget han kan bruge. Et fra den 23, og et her igen den 27.
>
> Éen gang burde kunne gøre det.

Manden er ifølge netikette i sin gode ret til at poste sit indlæg med 3
dages mellerrum, og det har han holdt sig indenfor.
Det kunne jo være nogen nye her i NG vidste noget om det.
De fleste af os kigger jo også mest på de nye indlæg og ikke nogen der er
flere uger gamle.

Søren

--
Jeg repræsenterer ikke andre med dette indlæg, da jeg ikke bruger andres
internet opkobling. Jeg repræsenterer kun mig selv da det er min egen

Fra : Herold

Dato : 27-07-02 17:19

> Manden er ifølge netikette i sin gode ret til at poste sit indlæg med 3
> dages mellerrum, og det har han holdt sig indenfor.

Hvilken netikette? Jeg kan ikke finde noget i den på Usenet.dk, men det kan
jo være en uskreven regel eller lignende.

> Det kunne jo være nogen nye her i NG vidste noget om det.
> De fleste af os kigger jo også mest på de nye indlæg og ikke nogen der er
> flere uger gamle.

IMO grænser det til spam, men jeg kan tage fejl.

Fra : Michael Petersen

Dato : 28-07-02 13:59

Søren wrote:

> Manden er ifølge netikette i sin gode ret til at poste sit indlæg med
> 3 dages mellerrum, og det har han holdt sig indenfor.

Men i det mindste bør han dog holde sig til den rigitige gruppe som er

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Søren

Dato : 28-07-02 17:18

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> wrote in message

> Men i det mindste bør han dog holde sig til den rigitige gruppe som er

Uha Ja, hvad faen bilder han sig ind, det er jo ikke bare et spil, det er jo
også et first-person-shooter spil. Men det er jo egentligt også et
Krigsspil, så det ville være bedst hvis der blev oprettet en
dk.spil.computer.fist-person-shooter.krigsspil nyhedsgruppe.
Det andet der noget rod.

Søren.

Fra : Michael Petersen

Dato : 28-07-02 17:32

Søren wrote:

> [...]
> også et Krigsspil, så det ville være bedst hvis der blev oprettet en
> dk.spil.computer.fist-person-shooter.krigsspil nyhedsgruppe.

Når nu vi har First-person-shooter gruppen er det da spild af tid at bruge
hovedgruppen når nu man har en mere specificeret undergruppe. Når han så har
postet spørgsmålet i FPS gruppen virker det åndsvagt at han poster det der
også. Man må antage at folk der er interesseret i FPS spil abb. på
d.s.c.firs-person-shooter og dermed kan læse hans andet indlæg der. Hvis man
ikke abb. på fps gruppen er man højst sandsynligt ikke videre interesseret i
FPS spil og dermed ikke i hans indlæg.

Hvis du insistere på en krigsspil gruppe må du tage det op i dk.admin.
Indtil da synes jeg bare vi skal få det bedste ud af de grupper der nu er.

Michael