Grand turismo i GTA3
Fra : Thomas Hjort

Dato : 27-07-02 11:00

Jeg har prøvet at køre om kap med de ginier mange gange og den vil ikke
lykkedes.
Jeg har prøvet at blokere deres vej vha af andre køretøjer stillet op foran
dem ved start positionen, men det virker heller ikke (og folk stjæler gerne
deres biler tilbage hvis de står for lang tid!!).
Jeg syntes det er mærkeligt at lige den (del)mission skal være så svær,
eftersom de missioner jeg ellers er kommet igennem har været til at have med
at gøre.

Nogen der ha en idé.

Mvh Thomas

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-07-02 11:40

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg syntes det er mærkeligt at lige den (del)mission skal være så svær,
> eftersom de missioner jeg ellers er kommet igennem har været til at have

Du skal faktisk kører perfekt for at vinde. Det vil sige, sikkert og uden at
ramme ret meget med din vogn. Du skal ikke blive trist til mode bare fordi
de kører forbi dig i starten, for senere på banen så er de nogle fjolser, og
så kommer du lige så stille forbi, og vinder.
Øvelse gør mester
Jeg har gennemført spillet, men mangler nogle af disse telefon-opgaver.

Kim Larsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-07-02 19:22

> [...]
> Jeg syntes det er mærkeligt at lige den (del)mission skal være så svær,
> eftersom de missioner jeg ellers er kommet igennem har været til at have

Jeg tror jeg er kommet til samme sted som dig, og lige meget hvad man gør,
så KAN man ikke vinde. Hvis jeg er så heldig at komme op til der hvor disse
mafia-gutter befinder sig, oppe på toppen af ø 1, så sprænger min bil bare i
luften, og det er hver gang.
Så er der nogen der kan hjælpe os, vil det være kærkommen.

Kim Larsen

Fra : DWM

Dato : 27-07-02 19:35

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> luften, og det er hver gang.
> Så er der nogen der kan hjælpe os, vil det være kærkommen.

---------SPOILER---------
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Senere i spillet får man en skudsikker hummer (ø2 - parken)
Så er mafiaen ikke noget problem. Det er forøvrigt ikke noget
problem at vinde løbet med den.

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-07-02 21:15

> [...]
> problem at vinde løbet med den.
>
> /Kenneth Iversen
>
> How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:

Okay, den har jeg godt nok ikke set, den må jeg prøve at finde.

-------------------------Spoiler-------------------------------

Jeg har ellers forsøgt mig med den buggy der holder på ø 1 og som holder
nede hvor telefonen ringer og der er en der udfordre til race. Det er ikke
altid den holde der, og så er det ellers noget af et køretøj.

Kim Larsen

Fra : Thomas G

Dato : 29-07-02 16:47

Spoiler
> [...]
>
> Senere i spillet får man en skudsikker hummer (ø2 - parken)
> Så er mafiaen ikke noget problem. Det er forøvrigt ikke noget

Kan man få den igen når man har mistet den ? (prøv at gætte hvad jeg har

mvh Thomas G

Fra : Suffo

Dato : 28-07-02 23:20

De andre kører som gale og ender som regel ude i kanterne og alt muligt. Jeg
gennemførte den faktisk med den bil der hedder "Mafia Sentinel" Smal sag.
Prøv det.

/Suffo

Fra : Kim Larsen

Dato : 29-07-02 08:48

"Suffo" <eagleman20@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Jeg
> gennemførte den faktisk med den bil der hedder "Mafia Sentinel" Smal sag.

Nu har jeg snart prøvet med alle de biler der er med i spillet, og jeg tror
der er en fejl, for alle biler sprænger i luften på et tidspunkt, eller også
har disse mafia gutter noget af et våben der vil noget. Det eneste køretøj
jeg er kommet forbi med, er denne pengetransport, og med snyd, en kampvogn,
og det vinder man ikke med. Der er ikke noget med at min bil først går i
brand, næ nej, den eksplodere med et ordentligt brag, og så er det slut ?

Kim Larsen

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 29-07-02 19:26

Thomas Hjort,

> Jeg har prøvet at køre om kap med de ginier mange gange og den vil ikke
> lykkedes.

Det kan sagtens lykkedes. Jeg prøvede et par gange med en Banshe fra
butikken nær 8-Ball og vandt. Dog med en lidt smadret bil, men det gik fint.

Hold dig lidt bag ved dem i starten. Efter et stykke tid kører de galt og så
sætter du farten op. Derefter kan de ikke nå dig, hvis du bare kører
nogenlunde ordenligt .

Held og lykke!

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Glenn
Nickname: Tyranno
E-Mail: tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS
ICQ# 3806586

Fra : Kim Larsen

Dato : 29-07-02 20:32

> [...]
>
> Hold dig lidt bag ved dem i starten. Efter et stykke tid kører de galt og

> sætter du farten op. Derefter kan de ikke nå dig, hvis du bare kører

Hvor mange gange har du været med i dette race, det er 3 gang for mig, og nu
er det totalt umuligt, syntes jeg. Så hvis der er andre der har kommet
gennem den 3 gang, så vil jeg gerne høre lidt om forløbet.
Der var en der omtalte en skudsikker hummer, som skulle stå et sted i ......
på ø2, men den har jeg ikke kunnet finde.

Kim Larsen

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 29-07-02 22:12

Kim Larsen,

> [...]
> er det totalt umuligt, syntes jeg. Så hvis der er andre der har kommet
> gennem den 3 gang, så vil jeg gerne høre lidt om forløbet.

Tre gange, hvis jeg husker korrekt. Er sværhedsgraden ikke blot den samme?
De kører sku' galt hver eneste gang og det kan man udnytte.