Deus ex Hotel Carone. missionen kommentar
Fra : david

Dato : 27-07-02 04:38

Nå, jeg kom kun lige til den første forhindring i missionen da jeg fandt ud
af at jeg nok ikke gider at spille den mission.
Jeg har kun lige begyndt Hotel Carone missionen (fås på 'planetdeusex.com')
da jeg straks finder ud af at kameraerne bliver aktiveret med multitool'et
og ikke deaktiveret. Kammeraet summer som om det fungere, alligevel er
ringen om linsen sort (uaktivt). Så man hører kammeraet summe mendens det er
uaktivt og bliver først aktiveret når man bruger et prøver at deaktivere det
med et multitool.
-
david

Fra : david

Dato : 27-07-02 21:32

Skal lige tilføje:
Nå, jeg går ud fra at det skal være sådan. Det er bare lidt skuffende, for
at sige det mildt.
-
david

Fra : david

Dato : 31-07-02 02:16

Om Hotel Carone, vil bare lige sige:
Bare så i ved det, så ville den være meget kedelig og langtrukken at
gennemføre uden snyd.
Måtte simpelthen komme hurtigt derudaf ellers ville jeg falde i søvn.
Bare min mening.
Men måske var det fordi at jeg bare lige ville kigge lidt på den til at
begynnde med, at jeg ikke gad tage mig den ocean af tid der skulle til for
at gennemføre uden snyd.
Kors mand! Man ville ikke være færdig, før om et halvandet år eller sådan.
-
David

Fra : david

Dato : 31-07-02 19:00

Det ser ud til at missionen er længere endnu.
Der er dog kun at se ét navn på map'ene i map-biblioteket (hotelCarone)selv
om den indeholder en warehouse map også, så kan jeg ikke se Warehouse map'en
i map-biblioteket.
Så det er ikke til at sige om hvor lang den er.
De kommentarer har tilsyneladende kun været for selve første halvdel.

Stopper desuden her med at informere nu. Jeg har nemlig ikke tid til at
spille mere af den, lige nu.
-
david