Return to castle Wolfenstein - snyd
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 26-07-02 23:59

Jeg har prøvet de fremgangsmåder jeg har kunnet finde på nettet, men Jeg kan
ikke få konsollen frem med TAB tasten.
Cheat'en jeg har prøvet består i at tilføje noget text til genvejen,
derefter at gemme et spil for igen at åbne det netop gemte spil.
Har andre haft problemer?

Carsten

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 27-07-02 00:16

Du skal bruge ½ tasten!

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 27-07-02 01:39

"Svend Tveskæg" <666@trashcan.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal bruge ½ tasten!

Er du sikker?
Der fremkommer godt nok en konsol, men er det ikke kun til meddelelser til
andre spillere? det virker i hvertfald ikke - jeg aner ikke mine levende
råd, det ender jo med at jeg må ta' mig sammen og gennemføre uden snyd

Carsten

Fra : Pipeline

Dato : 27-07-02 03:27

"Carsten Pedersen" <refre@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> andre spillere? det virker i hvertfald ikke - jeg aner ikke mine levende
> råd, det ender jo med at jeg må ta' mig sammen og gennemføre uden snyd

Det ER ½-tasten!
Så vidt jeg husker så står der et "="-tegn når du går ind i konsollen. Dette
tegn skal du huske at slette inden du skriver koden ind. Og husk at alle
koderne starter med "/" Så linien hvor du skriver koderne skal se f.eks.
sådan ud:
/give ammo

MVH
Pipeline

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 27-07-02 08:22

Så virker det, det var "/" tasten jeg ikke havde trykket på før.
Tak for svarene.

Carsten Pedersen