Fuldfoder uden havre
Fra : Eva & Peder

Dato : 15-02-01 23:17

Jeg kan ikke få PC'en til at besvare et indlæg. Jeg bruger Outlook Express
og når jeg trykker på knappen "svar til gruppe" oppe i værktøjslinjen,
skriver et svar og trykker på send - ja så forsvinder indlægget et eller
andet sted hen - bare ikke ind i NG!? Hvorfor ikke?

Mht fuldfoder uden havre så findes der fra firmaet "Vetrepharm" jordens
bedste foder som sælges under navnet Hippolyt. Nu ved jeg ikke hvor i landet
du bor - men de har forhandlere i hele DK. De har bl.a. et basisfoder der
hedder NaturMüsli og jeg mener ikke der er havre i. Men det kan en af deres
forhandlere hjælpe dig med
Mvh Eva

Fra : Trine Stubbe Teglbja~

Dato : 15-02-01 23:12

On Thu, 15 Feb 2001 23:17:00 +0100, "Eva & Peder"
<keyoestergaard@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>skriver et svar og trykker på send - ja så forsvinder indlægget et eller
>andet sted hen - bare ikke ind i NG!? Hvorfor ikke?

   Du har med garanti samme problem som mange andre OE-brugere
har: OE insisterer på at bruge den danske standard SV: i stedet for
RE: som de fleste andre bruger. Derfor ser man ofte kæder af: SV: RE:
SV: RE:....og det er udbyderne begyndt at filtrere for. Derfor kan du
ikke sende et indlæg hvis du ikke retter ovenstående fejl manuelt -
men i øvrigt findes der osse et fix til det et sted...Hvis du er
interesseret

   Kan man ikke også fodre med byg?
--
- Trine