Creamy shower?
Fra : Britta

Dato : 29-07-02 11:15

Hej alle der tør læse med i d.s.s. for tiden,
Jeg fik denne mail, men kan ikke komme med noget fyldestgørende
svar. Kan nogen hjælpe den stakkels Lise?

> Kære webmistress,
>
> Jeg aner ikke mine levende råd og det er ved at være en
hastesag

Jamen det er jo ligesom at have lektier for

> I sidste uge, fik jeg en opgave af min Sir - jeg skulle finde
et bestemt
ord, og umiddelbart lød det nemt nok, men jeg KAN IKKE finde det
pokkers ord
nogen steder og jeg har ellers søgt og søgt....

> Jeg faldt over en erotisk ordbog på nettet, og har lært hvad et
"golden
shower" er og hvad "rimming" betyder, men det hjælper mig jo ikke
ret meget.

> Ordet jeg skal finde......Hvad hedder det, når flere mænd,
sprøjter sæd ud
over en kvindekrop (ikke i, men på hende) ?

Hvis der findes noget bestemt ord har jeg i hvert tilfælde aldrig
hørt det,
men nu er det jo MIG der får opgaven AF dig I STEDET FOR dig. Nu
ved jeg
ikke lige hvilken straf der så tilfalder dig, men du har sikkert
fortjent
den
Jeg vil give dig et lille tip. Sæt dig lidt ind i nyhedsgrupper
(www.usenet.dk) og stil spørgsmålet i dk.snak.seksualitet. Eller
skal jeg
stille det for dig? Nå, ok så pyt. Det prøver jeg, men jeg sender
hele dit
brev derind *fnis fnis*.

> Jeg kryder fingre og håber, du kan hjælpe mig - please, please

Efter bedste evne.

> På forhånd tak og ønsker om en fortsat god sommer
> Lise

I lige måde.

Britta

Fra : Flemming C. Lund

Dato : 29-07-02 12:51

Jeg tror, det der er tale om, er det man kalder Bukkake. Det minder i hvert
fald meget, om det hun beskriver. Prøv at søge lidt rundt på nettet efter
det.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 29-07-02 12:55

"Flemming C. Lund" <fclund@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tror, det der er tale om, er det man kalder Bukkake. Det minder i
hvert
> fald meget, om det hun beskriver. Prøv at søge lidt rundt på nettet efter
> det.

"Bukkake" er det japanske fænomen, hvor vi taler om flere mænd og dermed
også ofte ekstreme mængder af sæd.

Normalt kaldes det vel bare et "cumshot" fra pornofilmsproget, hvor samlejet
oftes slutter ved mandens ejakulation over kvinden, nogle gange i ansigtet?
("Shot" henviser her til slangordet for en "scene" i en film, ikke at manden
"skyder" med sæd.)

Jeg er aldrig stødt på den betegnelse, du nævneri header'en, det lyder
umiddelbart som et sæbemærke!

Anders Peter Johnsen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-07-02 13:03

Flemming C. Lund <fclund@esenet.dk> scribbled:

> Jeg tror, det der er tale om, er det man kalder Bukkake. Det minder i
> hvert fald meget, om det hun beskriver. Prøv at søge lidt rundt på
> nettet efter det.

Bukkake vil også være mit bud.

Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Britta

Dato : 29-07-02 13:08

"Britta" <briped@gmx.net> skrev i en meddelelse
> Hej alle der tør læse med i d.s.s. for tiden,
> Jeg fik denne mail, men kan ikke komme med noget fyldestgørende
> svar. Kan nogen hjælpe den stakkels Lise?

Tak for budene. Nu slipper hun givetvis for sin straf,
så måske skulle jeg vente med at sende hende løsningen

Venligst,
Britta

P.s. Tillykke Mark og Kirstine