(Selv-)pisk og kildrende sex
Fra : Bo Warming

Dato : 27-07-02 09:45

(Selv-)pisk og kildrende sex

Efter jeg er begyndt at se Københavnerkanalens
fredaglørdag-eftermidnatsporn, ser jeg at genren, som jeg troede var
forstenet, har flyttet sig lidt, siden jeg (da VHS-kom på markedet i 1985)
købte to videooptagere og redigerede de gode scener ud af lejede pornofilm.

Bl.a. ser man nu ofte at de liderlige modeller gnubber deres egen klitoris,
uanset om mænd i alle huller burde give rigelig stimulans.

Undertiden giver hun sit venusbjerg lussinger - hurtige små dask med flad
hånd!

Og lisseom smæk i de gudesmukke flotte bagdele har været set udført af
mande-aktørerne, så ser man ofte at pigen giver sig selv dask bagi.

Aldrig har jeg dog på video/TV set dask, der gav røde striber, hvilket
ellers er ophidsende, for min perverse hjerne. Men det ville måske være
hard-core i kriminel grad?

Selvfølgelig kan begge køn lire sig op til orgasme, men at påføre sig selv
smerte - er det en ny mode.?

New Scientist 1979 rapporterede om at MAN KAN IKKE KILDE SIG SELV TIL
LATTER - dog var det lykkedes en forsker med en kilde-maskine at få visse
forsøgspersoner til indirekte at kilde sig til at fnise henrykt, som små
børn gør, når en far eller en pædofil fanger dem på græsplænen og holder dem
blødt under armhulerne.

"Giggle-sex" - hvorfor står det aldrig på menuen ved
Ekstrablads-massageannoncer

SELVPISKNING oplevede jeg på gaden under ramadan i Kabul 1974-76, helt som
når flagelanter under den sorte død i middelalderen gik i optog og behagede
Gud ved at straffe for deres synder. Shia'er er lidt fakir-agtige.

Det siges at den puritanske kristne Gladstone, i sine mange pensionist-år
efter Disraeli vippede ham af pinden som premiereminister, gik i sit
landssted og skiftevis huggede brænde (og forestillede sig at træet var
politiske modstander) og piskede sig selv. Bøn er måske forstadie til onani,
og mere vil have mere - derfor selv-afstraffelse. Mange er døde af iltmangel
ved onani, hvor de gjorde sig høje ved plastikpose over hovedet - en
euforisk effekt ved halv-forgiftning er vel een faktor, men også
selv-straffe kommer ind i billedet. Trist man er en farveløs person , der er
for hæmmet til alskens selv-mål - som Woody Allen siger, så har alsidige
bisexuelle dobbelt chance for en date, og jo flere bolde i luften, jo flere
brikker at flytte med, jo sjovere....

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Per

Dato : 27-07-02 12:19

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote in message

> ... , men at påføre sig selv smerte - er det en ny mode.?

Tjah, it depends...
Vi er jo en del, der i mange år har beskæftiget os med politisk
organisationsarbejde og det er jo ikke en ny mode. Hvis det er det du mener?

Du er jo selv medlem af et parti hvor selvpineri som yndlingsbeskæftigelse
har været udstillet i fjernsynet ved flere lejligheder.

Mvh. Per

PS: Jeg er spændt på at se hvordan du vil bære dig ad med at svare og være
on-topic på en gang. Held og lykke.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-07-02 13:48

"Per" <lt_pilfeltFjerndette@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> har været udstillet i fjernsynet ved flere lejligheder.
> PS: Jeg er spændt på at se hvordan du vil bære dig ad med at svare og være

Hvis jeg bygger drivhus i min have med min søn, og vi vil have det færdigt
før det bliver mørkt, så pukler vi og gamle mig får muskelsmerter dagen
efter - men det er ikke selvpineri.
Idealisme koster - og det er forvridning af sproget at kalde et projekt, der
skal gavne danskerne for "pine", fordi vi ikke selv høstede frugterne af
vort arbejde, men vort søsterparti i stedet blev regeringsbærende.

Anderledes er det med selv-skamfering, der skal gøre sexuel attraktiv - fx
tatovering. Her finder man sig i fysisk smerte med det formål at uniformere
sig og opnå tilhør i subkultur. 90% af alle voldskriminelle i fængslerne er
vistnok tatoverede. Så man letter politiets arbejde ved at sætte
varedeklaration på sig selv, hvis man er i risikogruppe, vil nogen mene -
jeg syns egentlig at det er modigt og flot at man tør, men jeg håber at
nogen på dss kan hjælpe mig til at forstå det bedre.

Den bedste forklaring jeg kan finde på selv-mutilering er fra den til dansk
oversatte bog Games people play: the psychology of human relationships.
af Eric Berne

HVAD ER DET VI LEGER, hedder den vist på dansk og den forklarer at når vi er
mætte er problemet at strukturere livet, ved rollespil o lign

Så for at få tiden til at gå, så piller vi i vore sår og finder på piercing
og pine - men det er leg, og det er bedre end kedsomhed.

" Human life is mainly a process of filling in time until the
arrival of death, or Santa Claus, with very little choice, if any, of what
kind of business one is going to transact during the long wait.
Eric Berne

"We're born princes and the civilizing process turns us into frogs.
Eric Berne