OT: Billetter til Jean Michelle Jarre
Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 29-07-02 11:38

Hej

Jeg ved det er OT og bad carma..... men:

Pludselig fik jeg en ide til hvordan jeg kunne give mn bror den
fødselsdagsgave som jeg glemte at give ham da han havde fødselsdag....

Et gavekort til koncerten i Vraa..... jeg gav ham et hjemmelavet "gavekort"
og ville købe billetterne idag. Men i mellemtiden er der desværre blevet
udsolgt.,...
Øv, øv og 3 gange øv.

Er der nogen der har nogen til salg. Eller evt. kender nogen der har eller
vil af med deres. Jeg giver gerne 500,- for to styks....

Kåre

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 29-07-02 12:57

Kåre Weng Madsen wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der har nogen til salg. Eller evt. kender nogen der har
> eller vil af med deres. Jeg giver gerne 500,- for to styks....

Er der allerede udsolgt??! Hvor vildt. Var det 30.000 billetter i sagde,
der var?!! Det blir da en kanon oplevelse, det glæder jeg mig til at
høre om her i gruppen.

Sune

Fra : TM

Dato : 30-07-02 08:49

> Er der allerede udsolgt??! Hvor vildt. Var det 30.000 billetter i sagde,
> der var?!! Det blir da en kanon oplevelse, det glæder jeg mig til at
> høre om her i gruppen.

Nej, der er ikke udsolgt. Der skulle vist være 10-15.000 billetter tilbage.
Kåre WM. vil bare gerne slippe for at betale billetprisen som enten er 750
kr. for en normal ståplads, eller 2000 kr. for en VIP plads. Forståeligt
nok...

MVH
TM

Fra : Kong Kent

Dato : 30-07-02 09:12

> [...]
> kr. for en normal ståplads, eller 2000 kr. for en VIP plads. Forståeligt

pfff... du har da vist heller ikke helt styr på fakta. En almindelig
ståplads koster altså kun 200 kr. (+ gebyr på 15,-). En VIP billet med
tribune koster så 750, og en VIP billet med mad og drikke ad libitum koster
2100 kr.

Tjek fakta førend du begynder at udskælde personer for at være snydere!

--
Kent - som skal til Vrå (bor 14 km. derfra)
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 30-07-02 09:48

> [...]
> ståplads koster altså kun 200 kr. (+ gebyr på 15,-). En VIP billet med
> tribune koster så 750, og en VIP billet med mad og drikke ad libitum

Jeps, og det er således kun VIP-biletterne, som er tilbage...

Fra : Kong Kent

Dato : 30-07-02 09:51

> koster
>
> Jeps, og det er således kun VIP-biletterne, som er tilbage...

Det meldte historien jo intet om :)

--
Kent.

Fra : TM

Dato : 30-07-02 23:27

> [...]
koster
> 2100 kr.
>
> Tjek fakta førend du begynder at udskælde personer for at være snydere!

Ok - indrømmer gerne at jeg ikke lige havde tjekket priserne i dag. Jeg så
dem bare for nogle dage siden og gengav dem så godt jeg kunne huske dem.

Men på http://sites.tv2.dk/aero/1694.htm står der altså ikke noget om at der
skulle være billetter til 250 kr./stk., det var derfor jeg ikke nævnte dem.
Jeg havde ikke tjekket med e-billetter
(http://www.e-billetter.dk/pages/forsiden/[menu]/musik/[menu]/show/[menu]/je
anmicheljarre/jeanmicheljarre.php) sidste gang, men har lige set at der
står:
Der er udsolgt af standardbilletter(200 dkr.) og Showbuffet
Der er stadig få VIP billetter tilbage.

Så ok, jeg undskylder jeg ikke lige havde de 100 % rigtige priser, men de
var da tæt på

MVH
TM

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 30-07-02 10:48

On Tue, 30 Jul 2002 09:49:05 +0200, "TM" <Bomuldcan@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>kr. for en normal ståplads, eller 2000 kr. for en VIP plads. Forståeligt

Der er kun billetter til buffet, 1895,- ex. gebyr tilbage.
Så det er vel ca. 1000 billetter??

Morten
morten@bowman.dk