Hvad er det for en sang?
Fra : Rasmus Zeuch

Dato : 28-07-02 19:55

For et par år siden til Roskilde Festivalden. Fik en gut og jeg et bånd af
en lakket nordmand.
Der er mange gamle fede numre på bl.a. dette her som jeg ikke lige ved hvem
er.

Jeg har optaget det første minut i en meget ringe kvalitet, og desværre med
ret lav vol. Så jeg tor
ikke der bliver nået ballade med copyright, eller den slagts

Den ligger her og fylder 233kb
http://home1.stofanet.dk/razer/

Hvad hedder hun og hvad er det for en sang?

Mvh. Rasmus

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 28-07-02 19:54

Rasmus Zeuch wrote:
> [...]
>
> Den ligger her og fylder 233kb
> http://home1.stofanet.dk/razer/
>
> Hvad hedder hun og hvad er det for en sang?

Dit ur går for hurtigt og desuden er linken død.

-Sune

Fra : Jesper Barrit

Dato : 28-07-02 19:58

Hej Hej =)

Det er muligvis sangerinden "Janis" med nummeret "Me & Bobby Mc Gee" ...

http://smironne.free.fr/JANIS/JOPLIN/box.html

Teksten til lydklippet :

"Busted flat in Baton Rouge, waiting for a train
And I's feelin' nearly as faded as my jeans.
Bobby thumbed a diesel down just before it rained,
It rode us all the way in to New Orleans.

I pulled my harpoon out of my dirty red bandanna,
An' I's playin' soft while Bobby sang the blues, yeah.
Windshield wipers slapping time, I was holding Bobby's hand in mine,
We sang every song that driver knew.

Freedom is just another word for nothing left to lose,
Nothing don't mean nothing honey if it ain't free."

Mvh Jesper Barrit

PS : URL'en til filen er forkert på siden - Ret den til
http://home1.stofanet.dk/razer/Bobby.wav

Fra : Rasmus Zeuch

Dato : 28-07-02 20:07

"Jesper Barrit" <midi@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Hej =)
>
> Det er muligvis sangerinden "Janis" med nummeret "Me & Bobby Mc Gee" ...

Yes! det er det.

Tak skal du have, det gik sgu stærkt

>PS : URL'en til filen er forkert på siden - Ret den til

jeg tror det virker nu

Mvh. Rasmus

Fra : Simon Hiort-Lorenzen

Dato : 28-07-02 20:06

"Rasmus Zeuch" <RØVSNAPSrasmus@zeuch.com> wrote in message
> Den ligger her og fylder 233kb
> http://home1.stofanet.dk/razer/
>
> Hvad hedder hun og hvad er det for en sang?

Linket var som nævnt dødt men jeg gættede mig frem til det her:

http://home1.stofanet.dk/razer/Bobby.wav

Det er Me and Bobby McGee med Janis Joplin.

Teksten er her:
http://www.superseventies.com/sl_meandbobbymcgee.html

Simon