Efterlysning - Grøn koncert
Fra : Morten Lund

Dato : 27-07-02 23:04

Hej

Da jeg var til Grøn koncert her i Århus blev jeg meget positivt overrasket
over gruppen Super Heroes, og overvejer nu at gå ned og købe deres CD.

Men jeg husker at da de gav ekstranumre, var det i sambarbejde med Junior -
senior. Det sidste nummer de spillede som ekstranummer var et eller andet
med:

"Johnny had so much fun"

Fedt nummer synes jeg. Er det Junior Senior der har lavet det, eller Super
Heroes?

/Morten

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 27-07-02 23:24

Morten Lund wrote:
> [...]
> et eller andet med:
>
> "Johnny had so much fun"
>
> Fedt nummer synes jeg. Er det Junior Senior der har lavet det, eller

Det er Superheroes, men jeg mindes, at der også var en gæst inde over. Kan
have været en fra Junior Senior, men det mener jeg ikke umiddelbart, at det
var. Nummeret er iøvrigt på deres igloo-plade.

/Nikolaj

Fra : Claus Jungersen

Dato : 27-07-02 23:48

"Morten Lund" <m-lund@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> "Johnny had so much fun"
>
> Fedt nummer synes jeg. Er det Junior Senior der har lavet det, eller Super

Nummeret har været i fast rotation på diverse radiostationer. Måske er det
der du har hørt det før!

Sincerly,
Claus Jungersen

www.electraum.com - my dynamic mp3-compilation
www.kunstner5.tk - my own tracks

Fra : Brian Møller-Iversen

Dato : 28-07-02 06:09

nummeret hedder vist nok Johnny and I....og ham fra junior og senior var med
på indspilningen, da ham og Thomas fra Superheroes vist kender hinanden ret
godt.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 28-07-02 10:52

Brian Møller-Iversen wrote:
> nummeret hedder vist nok Johnny and I....og ham fra junior og senior
> var med på indspilningen, da ham og Thomas fra Superheroes vist
> kender hinanden ret godt.

Han har vist også produceret Junior Seniors plade

/Nikolaj

Fra : Anders Riis

Dato : 28-07-02 14:19

Nikolaj Borg wrote:

> Han har vist også produceret Junior Seniors plade
>
> /Nikolaj

Korrekt!
Sangen hedder Johnny and I og det er 'Senior' der synger med.
Han har også optrådt med Superheroes til netop dette nummer siden 1999.

Anders

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 29-07-02 02:23

Et helt andet spørgsmål, har Grøn Koncert ikke været afholdt i Slagelse
inden at det blev afholdt i Næstved?

Fra : Simon Jørgensen

Dato : 29-07-02 15:10

> nej i holbæk

Okay! Hvilken koncert var det så der blev i Slagelse for mange år siden?
Blev afholdt ude ved Antvorskov Kasernes øvelsesområde. Lige bag ved
kommunes vej-service eller hvad det hedder. Mener også det hed Grøn et
eller anden. Grøn Rock? Mener at huske Sanne Salomonsen var der.

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-02 12:39

> Fedt nummer synes jeg. Er det Junior Senior der har lavet det, eller Super
> Heroes?

Hvme der har lavet det ved jeg ikke, men det er Senior (i Junior Senior) der
synger med, men det var før Junior Senior blev dannet, jeg tror bare de har
været venner. Tjek foresten bandet "ludo x" ud da det er Junior Seniors
tidligere band

Fra : Drake

Dato : 28-07-02 17:30

"Fam. Stephan" <na> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> været venner. Tjek foresten bandet "ludo x" ud da det er Junior Seniors

Undskyld jeg går lidt OT,men nu vi snakker Ludox.
Jeg kan huske jeg så dem i tv i forbindelse med DM i rock
for nogle år siden,og der var tryk på,skal jeg lige hilse og sige.
Så hører jeg deres plade,og der er åbenbart slukket for
distortion-pedalerne.Virkelig en tam plade efter min mening,selv om jeg er
vild med
Audience.
Hvordan kan det være?

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-02 15:11

> Jeg kan huske jeg så dem i tv i forbindelse med DM i rock
> for nogle år siden,og der var tryk på,skal jeg lige hilse og sige.
> Så hører jeg deres plade,og der er åbenbart slukket for
> distortion-pedalerne.

Ja deres album er lidt tamt.. Jeg har deres promo cd/ep, den er meget god :)

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 29-07-02 21:42

"Fam. Stephan" <na> wrote in message
> [...]
har
> været venner. Tjek foresten bandet "ludo x" ud da det er Junior Seniors

...iøvrigt kan tilføjes, at de to resterende medlemmer fra ludo x nu er
Djoses Krost, som har lavet et glimrende remix af Junior Senior!

Så det hele bliver altså i familien..

Hæj,
--
Mads Rahbek Hougaard
www.madshougaard.dk - graphic design

Fra : Troels

Dato : 28-07-02 19:14

> "Johnny had so much fun"
>
> Fedt nummer synes jeg. Er det Junior Senior der har lavet det, eller Super
> Heroes?

Jeg vil lige supplerer de andre med at Junior Senior har remixet Johnny and
I for Superheroes. Ved ikke hvor nummeret kan findes nu, men en gang kunne
det doenloades fra JS hjemmeside..

/TRoels