Boogie
Fra : Mia

Dato : 27-07-02 17:52

Er der nogle der kan huske nogle sange fra boogie fordi så vil jeg gerne
have dem af vide, og jeg vil undskylde at jeg har været så provokerende!!
mange gange undskyld, jeg er bare ny i de her nyheds grupper og jeg har bare
stilt spørgsmål for sjov.
Hilsen Mia.

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 27-07-02 18:07

Hej "Mia" <mia.hansen@adslhome.dk>

> [...]
>mange gange undskyld, jeg er bare ny i de her nyheds grupper og jeg har bare

Start med at besvare nogle de svar du får på dine spørgsmål, så virker
det som debat og ikke som en endeløs række af spørgsmål.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Mia

Dato : 27-07-02 18:21

Tak.

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 27-07-02 18:30

Hej "Mia" <mia.hansen@adslhome.dk>

>Tak.

Du skulle tage at besøge nyhedsgruppen dk.velkommen. Der er der nogle
flinke mennesker, der gerne hjælper til at forklare hvordan man får
mest ud af nyhedsgrupperne.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Mia

Dato : 27-07-02 18:57

Det har jeg da tænkt mig at gøre!

Fra : Chris

Dato : 27-07-02 18:31

On Sat, 27 Jul 2002 18:52:09 +0200, "Mia" <mia.hansen@adslhome.dk>
wrote:

>jeg er bare ny i de her nyheds grupper og jeg har bare
>stilt spørgsmål for sjov.

Du bør abonnere på "dk.velkommen", hvis er ny på Usenet og vil ind i,
hvordan tingene foregår.

Kig desuden på http://www.usenet.dk, som er den danske oversigt over
nyhedsgrupperne, og hvordan man begår sig på Usenet.

FUT: dk.velkommen

Hygge fra
Chris

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-07-02 19:51

Mia <mia.hansen@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d42cfa8$0$162$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> have dem af vide, og jeg vil undskylde at jeg har været så provokerende!!
> mange gange undskyld, jeg er bare ny i de her nyheds grupper og jeg har
__________

Nu synes jeg ikke lige at der er nogen grund til at du undskylder noget. Du
gør det helt rigtigt. Du stiller spørgsmål og dem som kan svare gør det.
Næste gang kan du måske svare på et spørgsmål, så gør du bare det.
Derudover bruges nyhedsgruppen til at debattere forskellige spørgsmål
som har med musik at gøre. Det har tidligere gået ret heftigt til når emnet
f.eks. har været dansktop.
At begynde at læse en hel masse om regler og paragraffer synes jeg du
skal glemme alt om. Dem er der alligevel ikke mange her i gruppen som retter
sig efter. Jeg tager dem nok heller ikke selv så nøje.
Hvis vi skulle det, så skulle halvdelen af nyhedsgruppens deltagere
smides ud. Det gør det jo egentligt også festligt med en heftig diskussion.

Hilsen Åge

Fra : Hans Pedersen

Dato : 27-07-02 23:00

On Sat, 27 Jul 2002 20:50:56 +0200, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

> At begynde at læse en hel masse om regler og paragraffer synes jeg du
>skal glemme alt om.

Man kan mene meget om Åge H og hans standpunkter, og jeg har da også
udtrykt min mening nogle gange.

Jeg vil bare gerne appellere til, at brugerne bare tilnærmelsesvist
bruger de danske Usenet-grupper som beskrevet på www.usenet.dk

Hvis de fleste af os ikke gjore det, så ville grupperne være
uhyggeligt rodede, og det kan ingen være tjent med. Især når det nu er
så let at følge dem.

Dog kunne mange godt have nytte af at kigge særligt på denne side:
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html Også Åge H!

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-07-02 23:54

Hans Pedersen <h2ns@nospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1n56kusr3b10pual9n66j558lo9s7eq546@4ax.com...
> On Sat, 27 Jul 2002 20:50:56 +0200, "Åge Halldorsson"
> <halldorsson@post.tele.dk> wrote:
>
> Dog kunne mange godt have nytte af at kigge særligt på denne side:
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html Også Åge H!
_________

Jov, men nu opfordrer du jo ligesom til at der bliver løbet storm mod en
bestemt internetside. Kan det ikke medføre servernedbrud når så mange skal
besøge een bestemt internetside?, hehe

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 28-07-02 00:43

Aarrghhh

Jeg vil ikke bruge citat-teknikken her, da det ikke vedrører nogen bestemt,
men kraftigt råde de personer som ikke besvarer Mia's spørgsmål til at holde
sig til trådens overskrift.
Det er vel iorden at én person råder pigebarnet(og andre for den sags skyld)
til at kigge forbi usenet.dk, men derefter behøver man ikke begynde at
diskutere om hvorvidt henvisningen var reel eller ej.
Så hvis du har svaret/musikken til Mia, så må du jo gøre hende den tjeneste
at skrive det i tråden.
Hvis du ikke har noget konkret svar, så start en ny tråd, med et nyt emne.

Mvh
Rasmus Hauge

Ps. Står der noget på usenet omkring det jeg lige har skrevet, for hvis
ikke, så er der nogen der burde skrive det derinde. Det burde da være pli at
holde sig til emnet.

Pps. Hvor er det fedt at hælde vand ud af ørerne en gang imellem

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 28-07-02 16:48

"Rasmus Hauge Hansen"
> Ps. Står der noget på usenet omkring det jeg lige har skrevet, for hvis
> ikke, så er der nogen der burde skrive det derinde. Det burde da være pli at
> holde sig til emnet.

Der står helt sikkert noget på usenet om det, for du har jo lige skrevet
det. På usenet.dk, til gengæld, står der ikke noget om det, og det
bør der nok heller ikke. Usenettråde udvikler sig gerne løssluppent
og langt væk fra det oprindelige emne, og der er ingen enighed om,
at dette bør begrænses, ejheller om hvorvidt emnelinjen bør ændres,
efterhånden som emnet for diskussionen ændres.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 28-07-02 17:16

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:ai13pc$r05$4@sunsite.dk...
> Der står helt sikkert noget på usenet om det, for du har jo lige skrevet
> det.

Der skulle oxo have stået usenet.dk....
....sorry... det blev skrevet en sen nattetime....

Mvh
Rasmus