Avril Lavigne - Let go???
Fra : Martin T.

Dato : 26-07-02 18:10

Hej

Har lånt nogle CD'ere fra en kammi, som havde været i USA. I blandt lå et
album som virkelig har fanget mig. Hun hedder Avril Lavigne og albummet
hedder Let go og ud fra coveret ser hun ung ud (Muligvis i Britney
kategorien). Hendes stemme minder lidt om Alanis Morisette på nogle punkter
og hendes musik er lidt rockpræget, lidt svær at beskrive, men det lyder
hamrende godt og især hendes stemme.

Jeg har ikke rigtig kunne finde hendes CD i nogle af de danske net-butikker,
nogen der ved om den kan fås i DK, da jeg meget gerne vil have den i
samlingen.

Nogen der ellers kender noget til hende?

På forhånd tak.

Mvh. Martin T.

Fra : Karen

Dato : 27-07-02 14:15

On Fri, 26 Jul 2002 19:09:32 +0200, "Martin T." <mt.inf@cbs.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg har ikke rigtig kunne finde hendes CD i nogle af de danske net-butikker,
>nogen der ved om den kan fås i DK, da jeg meget gerne vil have den i

Jeg kender hende fra sangen Complicated, der kører rigtig meget på MTV
samt netradioen Spinner. Jeg menner kun hun har lavet en cd: Let go,
som du omtaler..hvis du ikke kan få den i fx Guf ell lign, hvor de
sikkert gerne vil bestille den hjem, kan du købe den på amazon.co.uk
til 11 pund.
Har du set på http://www.avril-lavigne.com/indexframes.html hvor du
kan høre musikklips?

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : Wertigo

Dato : 27-07-02 21:28

Karen <cowboyhat@sol.dk> skrev i

> [...]
> som du omtaler..hvis du ikke kan få den i fx Guf ell lign, hvor de
> sikkert gerne vil bestille den hjem, kan du købe den på amazon.co.uk

Complicated har været ugens uundgåelige på P3 (sidste uge?), og den har
definitivt hit-kvalitet. Jeg forudser i hvert fald, at den bliver blandt
efterårets mest spillede sange. Så den 17-årige canadier skal nok dukke
massivt op i de danske pladebutikker - hvis du kan vente en måneds tid eller
to...

MvH Mikkel

Fra : Queenie

Dato : 07-08-02 08:24

"Martin T." skrev d. 26-07-02 18:10 dette indlæg :
> [...]
> nogen der ved om den kan fås i DK, da jeg meget gerne vil have den i
> samlingen.
>
> Nogen der ellers kender noget til hende?

Jeg har haft hele cd'en med hjem fra USA ... der er MANGE gode numre på
den. Men mon ikke den snart kommer her, da den bliver spillet på alle
radio stationer i øjeblikket? Man må jo ikke poste "ulovlige" links her,
så det vil jeg ikke gøre. Men hvis du ikke kan vente, kan du da emaile
mig eller et eller andet. Jeg arbejder på en radiostation, og vi har
nogle promotion ting et eller andet sted

http://www.kandu.dk/