[DVD] Nosferatu BFI vs. Eureka
Fra : Ole Kofoed

Dato : 28-07-02 11:49

Der var en tidligere tråd hvor der blev snakket om de 2 engelske DVD
udgivelser, så måske denne anmeldelse jeg faldt over har interesse:

http://www.insideout.co.uk/dvds/n/nosferatu_a_symphony_of_horrors.shtml

Mvh.

Ole

Fra : ML-78

Dato : 28-07-02 21:36

> Der var en tidligere tråd hvor der blev snakket om de 2 engelske DVD
> udgivelser, så måske denne anmeldelse jeg faldt over har interesse:
>
> http://www.insideout.co.uk/dvds/n/nosferatu_a_symphony_of_horrors.shtml

Jeg er helt enig i denne anmelders bedømmelse. Dog er det lidt ærgerligt at
man ikke i stedet sammenligner med Images udgivelse, da det nok er en mere
reel konkurrent til BFI'en.

ML-78

Fra : Jens Thomsen

Dato : 28-07-02 21:55

"ML-78" <mhl78@NOSPAMobel.auc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> man ikke i stedet sammenligner med Images udgivelse, da det nok er en mere

Kino ser i øvrigt ud til at udgive nye versioner i region 1 af bl.a. netop
Nosferatu og Das Cabinet des Dr. Caligari i efteråret. Jeg er spændt på,
hvad de bringer på banen.

MVH
Jens

Fra : Ole Kofoed

Dato : 01-08-02 14:37

> [...]
ærgerligt at
> man ikke i stedet sammenligner med Images udgivelse, da det nok er en

Der er lidt her:

http://www.celtoslavica.de/chiaroscuro/vergleiche/nos.html