Eight Legged Freaks - kan anbefales!
Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 26-07-02 12:58

Hej.

Vi var et par stykker i biffen her i Houston for at se Eight Legged
Freaks. Jeg forventede mig en rigtig corny oplevelse, men blev faktisk
lidt overrasket.

Filmen får nok ikke så mange oscars eller andre priser. Det tror jeg
heller ikke producenterne forventer. Men det lykkes dem at give
publikum nogle seriøse latterkramper (a la dem man får af Army Of
Darkness).

Filmen har konstant et glimt i øjet, og lige præcis derfor synes jeg
at den skal anbefales. Der er konstant gags med edderkopperne,
effekterne er absolut hæderlige og det er sådan en
fuld-ræs-på-nu-kommer-vi-og-ta'r-jer film. Se den som det den er - og
lad være med at forvente en stor prisvindende, uforglemmelig
filmoplevelse. Så har du en rigtig sjov film i vente...

Keld Landin-Petersen
Houston, TX

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 26-07-02 15:15

> [...]
> heller ikke producenterne forventer. Men det lykkes dem at give
> publikum nogle seriøse latterkramper (a la dem man får af Army Of

Traileren i biografen ligger heller ikke op til en seriøs film ala
araknofobi, men som du beskriver, en lidt langt ude extreme "splatter" film.
Glæder mig personligt meget til den

Peter