Q: Imperator motor yacht
Fra : Leon Hulström

Dato : 27-07-02 21:26

Hej NG,

3xjeg?

Jeg søger nationalitet på dette bådmærke og evt site !!
Jeg har lige ledes ikke haft det store held (læs 1 stk) med at finde sådan
et skiv (38-42fod) brugt :(
Jeg ville være taknemlig for alt info om dette mærke :)

Mvh
Leon

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 27-07-02 22:42

On Sat, 27 Jul 2002 22:25:32 +0200, "Leon Hulström"
<LeonNOSPAM@fourwinds.dk> wrote:

> [...]
>et skiv (38-42fod) brugt :(
>Jeg ville være taknemlig for alt info om dette mærke :)

Det er ikke meget, Bådbasen nævner om Imperator 50:
www.udkik.dk -> Bådbase

Søger du via www.google.com -> imperator 50 boat
kommer der imidlertid en del sider.
--