Indsættelse af banner!
Fra : Tobias Bornakke

Dato : 28-07-02 11:16

Jeg er lige gået i gang med at design en hjemmeside få min onkels
båd firma. Jeg troede det ville blive en nem sag… Meeeeeen det er
jo aldrig så nemt som det ser ud og der er sket så meget siden
jeg sidste gang designede hjemmeside tilbage i 97 :)

Jeg har downloadet et template, I den tro at det ville lette mit
arbejde og få siden til at virke bare en lille smule mere "Pro",
men jeg er nu løbet ind I nogle problem som mit halv dårlige
kendskab til html eller Frontpage 2002 ikke kan klare.

Template:
http://www.freewebz.com/free-site/downloads/bluebusiness.zip

Problem 1:
I menuen til venstre har jeg indsat mine egne hyperlink, men jeg
kan ikke få dem til at åbne i hoved rammen (Til højre). Jeg kan
selvfølgelig godt åben en ny side, men det virker rimelige dumt
at skulle indlæse alt grafikken, gang på gang!

Problem 2:
Jeg har designet nogle banner for siden på
"http://www.addesigner.com", og ønsker nu at indlægge dem oven på
den blå bjælke i toppen af højre side. Er det muligt eller skal
man først til at animere bjælken og banneret ind i et billede??

På forhånd tak
Tobias Bornakke

PS: Spørg bare hvis jeg har glemt nogle nødvendige informationer,
eller hvis min beskrivelse er meget uforståelig.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne