alternativ anvendelse af 8850 :-)
Fra : Booggyman

Dato : 15-02-01 22:21

Fra Ekstra Bladet's web-side:

Brugte mobiltelefon som sexlegetøj

20-årig kvinde på hospitalet for at få sin Nokia ud igen.

Vibrerende mobiltelefoner kan tilsyneladende bruges til mere end blot
forhindre pinlige situationer i biografer og til møder. En 20-årig kvinde
fra Taiwan måtte således søge lægehjælp for at få sin mobiltelefon ud af
numsen, hvor den var havnet under en sexleg.

Ifølge nyhedsbureauet PA skulle der et mindre kirurgisk indgreb til, før den
vibrerende telefon igen var kommet ud.

Det var en Nokia 8850, som den 20-årige kvinde havde hygget sig med.
Modellen er blandt Nokias mindste og samtidig er den meget kompakt. Og så
har den heller ikke så mange skarpe kanter.

--
------------------------------Signature----------------------------

Fjern tal fra E-mail så skulle den gerne virke
http://hjem.get2net.dk/booggyman

Fra : R. Ilsøe

Dato : 15-02-01 23:58

> Det var en Nokia 8850, som den 20-årige kvinde havde hygget sig med.

*LOL* godt den gamle 2010'er ikke var lavet med vibrator!:)

R. Ilsøe

Fra : Erik Einum

Dato : 16-02-01 12:48

"Booggyman" <booggyman_b12@hotmail.com> wrote
> Brugte mobiltelefon som sexlegetøj
>
> 20-årig kvinde på hospitalet for at få sin Nokia ud igen.
>
> Det var en Nokia 8850

Det må da være _langt_ billigere (og bedre?) å bruke et hjelpemiddel som er
spesielt tilpasset denne bruken?

///Mvh. EE

Fra : SpaceFrog

Dato : 16-02-01 14:24

"Booggyman" <booggyman_b12@hotmail.com> wrote in message
> Fra Ekstra Bladet's web-side:
>

> Brugte mobiltelefon som sexlegetøj
>
> 20-årig kvinde på hospitalet for at få sin Nokia ud igen.

Hehehe sjov historie ;)
--
///Mvh SpaceFrog
"Nu rolig: Livet er blot et eksperiment. Man har før hørt om mislykkede

Fra : John Frandsen

Dato : 16-02-01 15:04

"Booggyman" <booggyman_b12@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ifølge nyhedsbureauet PA skulle der et mindre kirurgisk indgreb til,
før den
> vibrerende telefon igen var kommet ud.

Hæ..... Man kan næsten høre det for sit indre øre:

"Skynd Dem doktor... Jeg venter en vigtig samtale!"

--
mvh/regards John

Kom og tilmeld dit link på vores gratis Link-sider
http://fp.worldonline.dk/fpeisl27461 (u. pop-up)
http://go.to/agersoft (m. pop-up)

Fra : Devast8or

Dato : 16-02-01 18:21

Hmm, man har da tit lavet jokes omkring emnet, men at nogen også virkelig
ville gøre det havde jeg ikke troet...:)

Devast8or

--
------ MAKE MONEY JUST FOR BEING ONLINE ------
Click here if you're interested: