Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjææælp til Nikon E3
Fra : Frank Wegener-peters~

Dato : 28-07-02 16:00

Kan nogen hjælpe med en brugsvejledning eller en net-henvisning til en
downloadbar manual?

Kameraet er fornylig købt af en professionel fotograf uden manual.

Desuden ville jeg være glad for af vide, hvordan batteriet (EN-3)
oplades - der medfulgte en lader (EH-2) til det lidt ældre Nikon E2
kamera. Den virker fint som direkte energikilde sammen med
batteri-attrappen ES-1, men kan - så vidt jeg kan se - ikke bruges til
opladning af batteriet (EN-3).

Andre gode råd og erfaringer modtages med glæde - både i gruppen og på

frankwp@frankwp.com

www.frankwp.com

Hilsen og tak fra
frank