Foto
IBM760 5420
Teil 3020
søger et billigt digital camera med dato o~
Fra : Annitta petersen

Dato : 28-07-02 11:11

søger et billigt digital camera med dato og tid på billed
__________________________________________________________________ kim
petersen ICQ#: 103009891

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 28-07-02 21:21

Annitta petersen wrote:

> søger et billigt digital camera med dato og tid på billed

Skal det være placeret som tekt i selve billedet, for næsten alle
kameraer stempler filen med dato og klokkeslet.

Du kan f.eks. tage et kik på mit www.photo-gallery.dk, der står der en
dato under hvert thumbnails billede, den er automatisk hentet fra de
data der er lagret i billed-filen.

Nogle kameraer kan også opsættes så dato og tid automatisk printes med
på billederne, mit kamera har den funktion, men jeg har ikke undersøgt
hvordan det fungerer.