Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billedfremviser til TV søges
Fra : Mogens Figen

Dato : 28-07-02 08:09

Hej er der nogle der kender et apparat som man kan vise digitale billeder på
TV med.
Jeg kan jo godt vise dem på computeren. Men det ville jo være nemt hvis man
kunne
tage sin Brændte CD med ind i stuen. jeg har prøvet at brænde en SVGA med
nero.
Men jeg kan jo ikke bestemme om jeg vil se billedet i 5 sek eller 30 sek
Derfor må da sikkert findes noget.
På forhånd tak mogens

Fra : John

Dato : 28-07-02 09:22

"Mogens Figen" <mfigen@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> nero.
> Men jeg kan jo ikke bestemme om jeg vil se billedet i 5 sek eller 30 sek

Køb en billig DVD afspiller, en af den slags med Pc-drev. Brænd dine
billeder (som JPG) på en CD-Rom, og vupti...
--
MVH
John K Hansen

Fra : Niels Wang Hansen

Dato : 28-07-02 10:17

>Køb en billig DVD afspiller, en af den slags med Pc-drev. Brænd dine
>billeder (som JPG) på en CD-Rom, og vupti...

Øøøh. Pc-drev hvad er det for noget,ellers kan Ulead DVD Picture Show
det der efterlyses.

M.v.h
Niels Wang Hansen

Fra : John

Dato : 28-07-02 17:37

"Niels Wang Hansen" <nilswang@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Øøøh. Pc-drev hvad er det for noget,ellers kan Ulead DVD Picture Show
> det der efterlyses.

De billige DVD afspillere bruger samme DVD-drev type som i pc'ere. Disse kan
afspille en helt alm. CD-Rom. Man brænder sine billeder som jpeg, lægger dem
evt i forskellige foldere, og så kan de afspilles på DVD'en.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 28-07-02 14:32

> Køb en billig DVD afspiller, en af den slags med Pc-drev. Brænd dine
> billeder (som JPG) på en CD-Rom, og vupti...

De dyre dvd-afspillere kan ofte kun afspille VCD og ikke SVCD. Fra en sony
DVD jeg ikke kan huske modelnummeret på var jeg enormt imponeret over
billedkvaliteten på et 29" sony tv. CD-RW'en var brandt med Nero og det
virkede ganske fortrinligt. Nero kan vist ikke håndtere et særligt stort
antal billeder, men til lige at tage et slideshow med, bliver det måske også
værdsat at billederne er udvalgte til lejligheden og antallet er begrænset

(Hvem husker ikke ferie-smalfilm og uendelige rækker kassetter med dias

/A

Fra : PeKo

Dato : 28-07-02 19:08

Du kan kontakte firmaet Actor A/S, der bl.a. er importør af det produkt du
spørger efter.
Produktet hedder Aver Photoplay, læser både CF og SM kort og kan tilsluttes
alt med scart indgang eller alm. phono videostik. Denne TV billedeviser
betjenes med en lille "kreditkort" remote og du kan rotere billederne på
skærmen, zoome og mange andre gode funktioner.

Actor A/S - 3917 8989

Mvh Per ( Actor A/S )

---

Fra : PHILIPS

Dato : 07-08-02 08:24

"Mogens Figen" skrev d. 28-07-02 08:09 dette indlæg :
> [...]
> Derfor må da sikkert findes noget.
> På forhånd tak mogens
>
> JEG HAR LIGE KØBT EN DVD MASKINE 977 KR DEN KAN VISE BILLEDER PÅ
SKÆRMEN OG DEN TAGER ALT HVAD DU PUTTER I DEN OG KAN KØRE KODEFRI
VIRKELIG GOD MASKINE UNITED DVD3151

http://www.kandu.dk/