Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
"Bedste" points and shoot kamera
Fra : Kim Bernhart

Dato : 26-07-02 20:45

Hvad er det/de bedste P&S aps kameraer som er på markedet ?

Jeg syntes ikke at det har været et emne som er blevet berørt for nyligt her
i gruppen. Det hele er efterhånden digital. Findes der en side som
www.dpreview.com.

Jeg har kigget på flg. bla. pga størrelse og design.

Canon IXUS III
Canon IXUX Z70

Det skal bruges som et kamera som er nemt at have med rundt på rejser og en
tur i zoo med familien. Dvs. så lille som muligt.

Mvh

Kim

Fra : Niels Svendsen

Dato : 26-07-02 23:25

Prøv at kikke på det helt nye Konica KD 400z.
Kender ikke prisen i Danmark, men det er både lille, 4mp. og ser ud til at
tage gode fotos.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-07-02 23:54

"Niels Svendsen" skrev i en meddelelse:
> Prøv at kikke på det helt nye Konica KD 400z.
> Kender ikke prisen i Danmark, men det er både lille, 4mp. og ser ud til at
> tage gode fotos.

Øhh - det er da et digital kamera ?

Der blev spurgt efter APS kameraer !

--

Jan Vestergaard
jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Alex Linaa

Dato : 29-07-02 12:46

"Kim Bernhart" <kim_bernhart@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det/de bedste P&S aps kameraer som er på markedet ?
>
> Det skal bruges som et kamera som er nemt at have med rundt på rejser og
en
> tur i zoo med familien. Dvs. så lille som muligt.

Prøv at se på Olympus' MJU-serie.
Har selv et MJU II, og det tager fantastiske billeder.

vh
Alex Linaa