Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
compact flash card
Fra : Ingrid

Dato : 26-07-02 10:08

dette kort har jeg brugt længe nu, men nu har jeg formateret det (det skulle
jeg nok ikke ha gjort for nu kommer der en fejlmelding i cf kort hvis jeg
vil fotografere.
Hvis jeg går under stifinder er kortet tomt, og jeg mener der plejer at
ligge en mappe i den,kortet bliver brugt i en ixus camera.
Er der en som kan hjælpe ????

Hilsen Ingrid

Fra : Hans Jørgensen

Dato : 26-07-02 10:51

Ingrid wrote:
> [...]
> Hvis jeg går under stifinder er kortet tomt, og jeg mener der plejer at
> ligge en mappe i den,kortet bliver brugt i en ixus camera.

Har du formatteret kortet i kameraet, eller på computeren ?

--
Hans Joergensen, http://www.nathue.dk
My Photo-gallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : Hans Jørgensen

Dato : 26-07-02 11:54

Hans Jørgensen wrote:
> Har du formatteret kortet i kameraet, eller på computeren ?

Nu svarede Ingrid så via mail at hun har formatteret på
computeren..

Prøv at formatere kortet i kameraet ?

Fra : Ingrid

Dato : 26-07-02 12:15

det vil jeg prøve straks )

Hilsen Ingrid

Fra : Ingrid

Dato : 26-07-02 12:50

Tusind tak Hans Jørgensen, nu virker det igen, jeg var næsten bange for jeg
skulle bruge fx. cd til kamera, godt jeg ikke skal det for jeg er i
sommerhuset og har ingenting med .Tusind tak for hjælpen.

Hilsen Ingrid