"støvsugning" af Malawi-akvarie
Fra : Renate Jacobsen

Dato : 15-02-01 21:27

Hejsa

Jeg har lige gået og hygget lidt om akvariet i aften. Jeg havde mit første
vandskifte siden mine fisk kom i. Her dukkede så pludseligt et spørgsmål op.
Når min mand laver vandskifte i sit sydamerikanske akvarie, "støvsuger" han
bunden. Bør jeg også gøre det. Vi mener begge at det ikke er godt, idet
malawierne jo søger føde i bunden. Hvad mener i?

Renate

Fra : Gert

Dato : 15-02-01 22:10

Hej,

Støvsug du bare væk ! der vil altid samle sig så meget skidt i bundlaget, at
det vil være en god ide at støvsuge det i ny og næ

Gert