Godt nyt fra vores hjemmeside :-)
Fra : Jette

Dato : 29-07-02 23:26

Hej alle

Allerførst vil jeg lige fortælle at Line Wolff har tilbudt at hjælpe med
hjemmesiden i de næste par uger hvor hun har god tid ... og jeg skal
nok sørge for hun får noget at lave

En stor tak til Line!

Line har indtil nu sørget for at menuerne til albums og profiler nu
bliver sorteret efter de der er nyest/senest opdateret... Det er en idé
Pia har fået, og som jeg synes er rigtig god. For det første fordi man
ikke skal sidde og lede efter "new" ud for navnene og for andet fordi,
at det med den gamle metode altid var de samme navne der blev vist
først. Nu vil det skifte jævnligt fordi det vil være de senest
opdaterede der vises først.

"Gå direkte til..." er naturligvis stadig sorteret i alfabetisk orden.

Jeg selv har rodet lidt med profilerne og det betyder at I ikke længere
behøver spekulere over størrelsen på Jeres billeder, når disse uploades
til profilerne. Hvis billedet er for stort, bliver det automatisk passet
til.

Da det kræver lidt arbejde af serveren, skal I dog lige have tålmodighed
i 10 sekunder når der uploades billeder der er for brede. Men jeg synes
selv det er meget mere brugervenligt at man ikke skal hen og tilpasse
billedet inden det kan uploades ... og resultatet er faktisk rigtig
godt.

PHP - it's free, it's magic!

Og så vil jeg gerne have lov at rose os alle Jeg har "spioner" i
dk.fritid.bil og dk.fritid.motorcykel og i de grupper diskuteres
jævnligt heftigt omkring gruppernes officielle hjemmesider. Det er
ganske morsomt at følge med i, især med tanke på hvor let det glider her
i gruppen

dk.fritid.dyr.kat er bare bedre... og så har vi iøvrigt den sejeste
hjemmeside af dem alle - kan jeg godt fortælle Jer Ikke mindst
fordi der kommer så mange gode forslag fra brugerne.

Håber ikke at eventuelle brugere af ovennævnte grupper føler sig stødt,
jeg er bare udelt begejstret for den her gruppe, og måtte bare af med
det! *S*

Mvh. Jette
- der er glad for at hendes hobby ikke kræver fysisk udfoldelse i den
her hede *pyha*

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 30-07-02 07:17

Jette skrev
<dk.fritid.dyr.kat er bare bedre... og så har vi iøvrigt den sejeste
hjemmeside af dem alle - kan jeg godt fortælle Jer Ikke mindst fordi
der kommer så mange gode forslag fra brugerne.>

HØRT HØRT

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Ragna Skott

Dato : 30-07-02 19:43

Hej Jette!

Det er imponerende, at du kan blive ved med at finde forbedringer på en
hjemmeside, der i forvejen fungerer så godt.

Det lyder godt, at profilbillederne nu ikke længere behøver at blive passet
til, for det var det eneste, der gav mig problemer, da jeg oprettede min
profil for nylig! Et par gange kom den nedslående besked, at billedet fyldte
for meget, så der måtte gøres et nyt forsøg.

Jeg vil også give dig ret i, at denne gruppe er noget særligt, da man ikke
træffer på ubehagelige personlige angreb her - i modsætning til enkelte
andre grupper, som jeg har kigget lidt på.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 31-07-02 07:04

> [...]
fyldte
> for meget, så der måtte gøres et nyt forsøg.

kan man lave noget lignenden med albums? sådan at de store billeder får en
hvis størrelse når de vises enkeltvis?!?! *S*

> Jeg vil også give dig ret i, at denne gruppe er noget særligt, da man ikke
> træffer på ubehagelige personlige angreb her - i modsætning til enkelte
> andre grupper, som jeg har kigget lidt på.

Jep.. i nogle grupper skal man passe på ikke at stille dumme spørgsmål...

Hvad angår katte.. så er der vist ikke rigtig nogle dumme spørgsmål.. for de
er jo allesammen spørgsmål der er til kattens fordel... *S* Måske er det
derfor at folk i denne gruppe er så søde! *S* Men en ting er sikkert,
hjælpsomme er de i hvert til fælde! *S*

MVH Mette

Fra : Jette

Dato : 03-08-02 11:46

"Mette Frederiksen" skrev:
> kan man lave noget lignenden med albums? sådan at de store billeder
får en
> hvis størrelse når de vises enkeltvis?!?! *S*

Ja, da! ALT kan lade sig gøre... det er kun tiden der begrænser os *G*

Jeg havde faktisk tænkt på at lave et lille billedbehandlingsværktøj på
hjemmesiden. Nu skal jeg lige have styr på mit nye job, som jeg jo
startede på i torsdags, men jeg skal nok gøre alvor af det på et
tidspunkt

Jeg har sat det på ønskelisten (log på og klik på "Ønskelisten" i
brugermenuen).

Mvh. Jette