killinge billeder
Fra : Jan Holm

Dato : 29-07-02 22:58

Hej allesusammen

Vi har nu haft vores killing i 9 dage og det er helt kanon.
Hun er glad og rigtig god til at beskæftige sig selv, ok det
er ret nemt herude på landet med masser af sommerfugle
og natsværmere. Hun spinder som et lokomotiv blot man
kigger på hende. En sammenkrøllet tot køkkenrulle er det
fedeste at jage. Tisser ude og i bakken, sover igennem hele
natten. Hun er det nemmeste. Navnet er blevet Magda.

Vores gamle kat strumph er dog endnu ikke helt med på
ideen om sådan et lille møgdyr. De første 2 dage så vi
ham nærmest ikke. Nu begynder han dog at blive en smule
mere normal men vi er der ikke helt endnu. ¨

Den anden dag havde vi besøg af svigermor som har fået
en lille hundehvalp. Magnus, jeg troede jeg var helt konverteret
fra hund til kat men damn, de kan altså også være noget helt
specielt. Magda syntes han var meget interessant, hun løb
efter ham hele dagen. Men så snart han kontaktede hende
rejste hun børster, hvæsede og flashede sine monster klør.
Internt dilemma.

Billeder af dem alle på http://www.parkholm.dk/cats.htm

Mvh
Jan Holm

Fra : Eva

Dato : 29-07-02 23:04

Hej Jan
Tillykke med Magda.
Hun er rigtig nuser og hvor er det nogle gode billeder af alle 3.
Hilsen Eva

Jan Holm <jan@parkholm.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d45ba5c$0$73460$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Elwarth

Dato : 29-07-02 23:15

Hej Jan!

Hvor er de dejlige alle 3, og godt det går så fint med en lille. Jeg kan
godt forstå, at du ikke er helt omvendt til katte alligevel, Magnus er da
bare for kær

Venligst
Dorthe

Fra : marianne hellemose

Dato : 30-07-02 07:13

Hej Jan
Dejlige billeder, Magda ser ud til at være en lille bandit,

Strumph skal nok blive god, og glad for at få en katte-
ven.

Hmm jeg er absolut til katte, men når man ser sådan
en lille hvalp, så sker der altså noget inden i, i det hele taget hvis jeg
ser dyrebørn.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Jan Holm

Dato : 30-07-02 11:59

Hej Marianne

> Dejlige billeder, Magda ser ud til at være en lille bandit,

Hun er så at sige en værrer en. Ser lige at jeg har glemt nogle
billeder hvor hun jagter pilen på skærmen. Super underholdning
at sidde der og kører med musen. Er der nogen der har en screen
saver med en lille mus eller natsværmer. Det kunne så være vores
version af børn og disney film !!!!

Mvh
Jan Holm

Fra : Grit Wessel

Dato : 30-07-02 12:46

> Er der nogen der har en screen
> saver med en lille mus eller natsværmer. Det kunne så være vores
> version af børn og disney film !!!!

Jeg havde Mopyfish som screensaver inden jeg fik katte, men den var desværre
alt for populær - herhjemme er det forbudt for katte at træde på tastaturet,
men når Mopyfish var på skærmen glemte misserne ALT om forbudet - den skulle
bare fanges.
Mopyfish skal passes hver dag (fodres og have opmærksomhed). Man får nogle
point når man passer den godt, så man kan købe ting til Mopy (bobler,
legetøj osv.).

Den kan downloades gratis her: http://www.mopyfish.net/

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 30-07-02 13:31

On Tue, 30 Jul 2002 13:45:50 +0200, "Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk>
wrote:

> [...]
>men når Mopyfish var på skærmen glemte misserne ALT om forbudet - den skulle

   For slet ikke at nævne at fx. trinitronskærme ikke har godt af
at blive trådt på - i hvert fald ikke hvis man støver sin skærm af
jævnligt. En kammerat jeg har fik ødelagt sådan en skærm på den måde -
han ville pudse den men fik ridset den fordi misserne havde efterladt
støv og skidt på skærmen.....

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.