Trist....
Fra : Ukendt

Dato : 29-07-02 19:38

Hej

Vi blev lidt triste til mode her til aften, da vi kom forbi en rasteplads i
nærheden af hvor vi bor....
Vi så nemlig en lille killing gå rundt sammen med sin mor. Vi mener at have
se moderen holde til ved en af gårdene, men om hun ligefrem er gårdkat ved
vi ikke.....hun kan jo også være en vildkat. Rastepladsen ligger jo lige ved
en vej, hvor bilerne kører hurtigt og det ville da være forfærdligt hvis der
skete noget med misserne....

En trist Gonzo

Fra : Mette Jensen

Dato : 29-07-02 22:19

"Gonzo" <Gonzo Mail> skrev:

> [...]
ved
> en vej, hvor bilerne kører hurtigt og det ville da være forfærdligt hvis

hmm... Ja det er trist sådan et syn. Men jeg faldt over dette på Kattens
Værns hjemme side:

Landsdækkende konsulenttjeneste

Træffer du en kat på din vej - og er du usikker på, hvad du skal gøre i
situationen? Eller vil du bare gerne vide mere om katte eller måske hjælpe
katte i nød - så er Kattens Værns konsulenter klar til at hjælpe dig - og
kattene.
Vore egne konsulenter er i stand til at rådgive og vejlede om alt indenfor
katte og katteværn.
Kontakt os, hvis du har brug for et godt råd

Håber det måske kan hjælpe!?

--
Mange hilsner Mette
--

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.