Advarsel !!!!!!
Fra : marianne hellemose

Dato : 29-07-02 09:19

En gang imellem hører man skræk-historier om hvad
man kan finde i kattemaden, yuck......... her er mit
"bevis" på at man kan finde underlige ting

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=60&this_f
older=94&limit_start=15&limit_user=15

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Pia J

Dato : 29-07-02 09:26

man må da sige, at indholdet er friskt....

:Pia

Fra : AEK

Dato : 29-07-02 09:24

Hej Marianne !

Den pose med foder, vil jeg MEGET gerne have........*LOL*

/ Anya.

Fra : marianne hellemose

Dato : 29-07-02 10:20

Anya skrev

Den pose med foder, vil jeg MEGET gerne have........*LOL*

Det behøver du kun at sige en gang, send mig din adr.
og du vil fluks modtage en "ekspres-pakke" *GG*

Fra : Lene

Dato : 29-07-02 09:38

marianne hellemose wrote:

>En gang imellem hører man skræk-historier om hvad
>man kan finde i kattemaden, yuck......... her er mit
>"bevis" på at man kan finde underlige ting

> [...]
Hej Marianne...

Hvor sødt :- )) Godt at du fik taget et billede af det :- )

Mange hilsner fra Lene
www.erler.dk

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 29-07-02 10:45

Hejsa Marianne ..

ha ha - jeg måtte lige læse de andre svar før jeg "turde" gå ind og
kigge på billedet .. Hvis ikke der er andre gode grunde til ikke at
købe den billige dåsemad, så er der i hvertfald den grund, at det er SÅ
ulækkert at åbne dåsen for at finde fiskeøjne og andet guf .. YIKES ..

Men denne foderpose .. det er da en fin ting ..

Knus fra Pia

--
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : Denise

Dato : 29-07-02 12:31

Altså Marianne, så giv dog kattene noget mad, de sulter jo, når de selv må
stjæle
Hilsen Denise

Fra : Helle Andersen

Dato : 29-07-02 12:57

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3d44fa61$0$17775$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> En gang imellem hører man skræk-historier om hvad
> man kan finde i kattemaden, yuck......... her er mit
> "bevis" på at man kan finde underlige ting

Mener du, at der ikke *skal* være sådan nogle i ???????
Mine er godt nok lidt anderledes i farven, men det er nok sådan noget
"københavneri"

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : nitsen

Dato : 29-07-02 15:36

> [...]
> En gang imellem hører man skræk-historier om hvad
> man kan finde i kattemaden, yuck......... her er mit
> "bevis" på at man kan finde underlige ting

*Tihi* - endnu en god grund til at købe kvalli-foder - sårn noget finder man
da vist ikke i whiskas *gggg* - sådan noget foder må vi oss' have *lol*

Nus lige Fnuggerbassen og de andre fra mig.

Mvh

Anita og Næsenøssendekindgnid fra Agnes der synz mor er ooooond når hun
giver hende sele på.

Fra : Jette

Dato : 29-07-02 17:49

"marianne hellemose" skrev:
> En gang imellem hører man skræk-historier om hvad
> man kan finde i kattemaden, yuck......... her er mit
> "bevis" på at man kan finde underlige ting

> [...]

Sommetider spørger man sig selv, om der mon er russere i Russisk Salat,
eller hund i hundemad.... men nu behøver man ikke længere være i tvivl
om, at der rent faktisk er kat i kattemad

Mvh. Jette

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 29-07-02 22:11

> [...]
> En gang imellem hører man skræk-historier om hvad
> man kan finde i kattemaden, yuck......... her er mit
> "bevis" på at man kan finde underlige ting

Looool... der har du da vist købt katten i sækken *GG*

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte