Amidala
Fra : Line Wolff

Dato : 27-07-02 22:58

Jeg er lidt træt nu, så denne posting bliver ikke så lang....

Men som i nok husker, skrev Dina i tråden "OPRÅB PLEJEMOR SØGES!!" om den
lille killing Amidala der blev efterladt af sin mor. Vi har fået hende hjem
nu som plejekilling i vores kuld - desværre 3 uger forsinket, fordi hun
havde øremider der har været længe at behandle. Hun kom hertil igår, fredag,
så gemytterne er stadig lidt omtumlede her i det lille hjem, men hun er en
stærk pige og vi er sikre på at det nok skal gå. Hun skal være her indtil
starten af september, hvor hun er 12-13 uger gammel.

Du kan se et billede af hende her: http://www.nelja.dk/gfx/amidala.jpg - det
er taget idag.

--
mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 27-07-02 23:08

"Line Wolff" <news@nelja.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stærk pige og vi er sikre på at det nok skal gå. Hun skal være her indtil
> starten af september, hvor hun er 12-13 uger gammel.

Nøj hvor er hun sød

Og hvor er det skønt at I kan passe på hende!!

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : marianne hellemose

Dato : 28-07-02 07:46

Hej Line
Jamen hun er da en lille nusergøj, giv hele banden en ekstra nussetur fra
mig

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Kate

Dato : 02-08-02 09:37

"Line Wolff" <news@nelja.dk> wrote in news:ahv514$2op$1@sunsite.dk:

> lille killing Amidala der blev efterladt af sin mor. Vi har fået
> hende hjem nu som plejekilling i vores kuld -

Ej, hvor er hun dog sød. Hvor godt i vil tage jer af hende. Håber
bestemt i finder hende et godt hjem når hun er klar til det.

Kate