Så er der nye billeder af Basil - og en up~
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 27-07-02 17:25

Altså jeg er helt flov over at jeg ikke har fået skrevet en update om Basil
og hystaden Phumba.

Men det er fordi det bare går SÅ GODT!

Alle har nu accepteret hinanden 100%, OK, Bøv har nok accepteret de andre
sådan 75% men ellers

Man skal holde tungen lige i munden når tre katte bestemmer sig for at holde
fræs, kan jeg hilse og sige.

Det er så sjovt at se når Basil løber efter Jack, sådan en lille skid der
løber efter en kat der er mere end dobbelt så stor *G* Det ser i øvrigt
ikke ud til at der er nogen bestemt der starter "balladen", det kan være
både Jack, Phumba og basil der tager initiativet til en omgang galop. Og den
får ikke for lidt. Som det kan ses på de nye billeder (
http://cutiecats.dk/galleri3.shtml ) kan de også sagtens ligge i arm nu,
Basil putter sig op ad både Jack og Phumba alt efter hvem der ligger det
bedste sted set med Basils øjne *G* Hele eftermiddagen har Basil og Phumba
tilbragt sammen i hængekøjen. Man skulle ikke tro det var de samme to katte
der for bare en UGE siden var ved at give os alle sammen dårlige nerver
fordi Phumba var SÅ gal på Basil.

Katte altså... *tsk tsk tsk*

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-07-02 23:00

In article <ahuhcs$gnc$1@sunsite.dk>, Lisbeth Hviid Jakobsen
<ernyoka@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Men det er fordi det bare går SÅ GODT!
>
> Alle har nu accepteret hinanden 100%, OK, Bøv har nok accepteret de andre

Nej hvor godt! Okay - lidt "stakkels gamle Bøv" der har alle de fræsere
fløjtende om ørerne. Hvad en gammel herre må lade sig byde i disse
tider!
Men sikke herlige billeder af de tidligere "dødsfjender"
Hjertelig tillykke!

http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck
fjern "x" fra e-mail adresse v. privat svar

Fra : Morten Skjershede

Dato : 27-07-02 23:13

Hej Lisbeth
Ja er det ikke vidunderligt at det trods alt falder på plads henad vejen.
Dejligt at høre at der er kommet ro og harmoni i geledderne.
Her er også gang i den. En killing på 8mdr. en på 5 mdr.
og så en just hentet i dag, 3 mdr + en "gammel tøs" på 6 år..ak,ak. Tro mig
om der skal prøves af..
Stakkels Jonny Depp..han har sin sag for...heldigvis tager han det som en
mand. Jonny er cool...

2 trætte fædre der har tilbagelagt 700 km.
Morten & Ulrich
www.dk-yeoman.dk