Fra Aars til København
Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 27-07-02 14:46

Hejsa,
Ja som nogen af jer måske ved har jeg fundet en vidunderlig Maine Coon
killing i Aars som jeg har tænkt mig at købe. Men i mandags gik vores bil
helt i stykker, så nu har jeg ikke rigtig mulighed for selv at hente den.
Derfor ville jeg lige høre om der var nogen af jer som tilfældigvis skulle
den vej (Jeg vil ikke rigtig udsætte katten for en 7 timers togtur (eller
måske mere)).
Hvis nogen bare ender et eller andet sted på Sjælland ville det selvfølgelig
også være helt fint.
Men, meld gerne lige tilbage hvis nogen skal den vej. Så kan vi lige finde
ud af noget.
(Forresten, hvad gør i andre i sådanne situationer?)

Med venlig hilsen
Vibeke

Fra : Sidsel L. Espersen

Dato : 27-07-02 15:05

Hej Vibeke...

Jeg har planer om at rejse til Sjælland enten den 8. eller 9. August - min
tur starter i Aars og går så med tog til Høje Taastrup - kan det evt. bruges
eller er det for sent?

- Sidsel

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 27-07-02 16:11

Hej Sidsel :)

Det er et alletiders tilbud, tak for det. Er det ok hvis jeg lige på mandag
eller tirsdag vænner tilbage til dig? (Jeg prøver stadig at se om jeg ikke
på en eller anden måde kan få det fikset så jeg selv kan hente ham)
Med venlig hilsen

Vibeke J

Fra : Sidsel L. Espersen

Dato : 27-07-02 16:26

Det er helt okay, jeg har ikke så travlt, og har ikke bestilt billet endnu,
så der er ingen begrænsning på.
Det skal lige siges at jeg er vant til at rejse med dyr, og har en
transportkasse som jeg kan bruge hvis det bliver nødvendigt :)

Du kan evt. skrive til mig privat så kan du få et telefonnnummer at ringe på
hvis det er, så du ikke behøver overlade dit lille nye puds til en "fremmed"
:)

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 27-07-02 21:56

Hej Sidsel :)
Jubii, fik lov til at låne min fars bil, så nu har jeg alligevel mulighed
for at komme over og hente ham :) Men tusind tak for tilbudet.
Så på søndag (4/8) skal jeg over og hente ham :))))) Ih hvor jeg dog glæder
mig.

Mvh
Vibeke

Fra : Sidsel L. Espersen