Profil oprettet
Fra : Ragna Skott

Dato : 26-07-02 17:29

Efter at have læst med i gruppen et stykke tid har jeg gjort alvor af at
oprette min profil på hjemmesiden og lave et album for vores katte.

Jette, du fortjener en medalje for din brugervenlige opsætning af
hjemmesiden. Det kunne mange programmører lære meget af.

Det har været en fornøjelse at opleve den venlige atmosfære i gruppen,
hvor man hjælper, støtter og opmuntrer hinanden, når der er problemer.

Indlæggene om Tortie og den lykkelige udgang på historien har varmet
helt ind til hjerterødderne, ligesom beretningerne om andre vellykkede
redningsaktioner har gjort det. Hvor er det godt, at der er så mange
sande kattevenner.

Da jeg nu har præsenteret mig for jer, får jeg nok også "mod" til at
bidrage med mine erfaringer med vores kattte.

Venlig hilsen, Ragna.

Fra : Elwarth

Dato : 26-07-02 18:35

Hej Ragna!
Hjertelig velkommen til!
Jeg er lidt nysgerrig. Står der Ny Nørup på skiltet bag ved dig? Hvis der
gør, er vi ret tæt på hinanden. Jeg bor i Jelling og arbejder som lærer i
Balle.
Herlige billeder af misserne og hunden.

Venlig hilsen
Dorthe

Fra : Ragna Skott

Dato : 26-07-02 19:11

Hej Dorthe!
Tak for velkomsten og de pæne ord om mine dyrebilleder, kollega! Nej, der
står Hørup på skiltet bag mig. Det ligger på Als, så vi bor ikke i nærheden
af hinanden.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Kate

Dato : 26-07-02 21:28

Hej Ragna

Velkommen til. Ja, kom endelig ud af busken.
Jeg fik lige kastet et blik på din profil. Det lyder som en have Lante
og Johan ville misunde.
Øj, hvor var Sussi smuk. Fufu er jo en "rigtig" kat. Jeps, jeg elsker
bare stribede missekatte. Skønt at i tog ham til jer, sikke dog en
start på livet for den stakkels dreng.

Kate

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 28-07-02 10:26

Hej Ragna
Velkommen til!
Hvor er din Fufu smuk, så flot stribet. Det er jo sådan et perfekt mønster
vi opdrættere sukker efter at opnå på vore orientalere.
Hilsen Vibeke